جمعه 30 شهریور 1403

عیادت وزیر رفاه از مجروحان حادثه تروریستی لبنان

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
عیادت وزیر رفاه از مجروحان حادثه تروریستی لبنان

در پی جنایت اخیر رژیم غاصب صهیونیستی در لبنان و شهادت و مجروح شدن تعدادی از شهروندان این کشور در انفجار دستگاه‌های ارتباطی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از مراکز درمانی این سازمان که برخی از مجروحان در آن تحت مداوا هستند، بازدید کرد و در جریان روند درمانی آنان قرار گرفت.

احمد میدری و میرهاشم موسوی در این ملاقات از آمادگی کامل مراکز درمانی این سازمان جهت ارائه خدمات تخصصی پزشکی به مجروحان خبر دادند.

در پی وقوع این حادثه تروریستی، دکتر پزشکیان - رییس جمهوری - با حضور در بیمارستان چشم پزشکی فارابی از تعدادی از مجروحان حمله تروریستی اخیر رژیم صهیونیستی در لبنان که به ایران منتقل شده‌اند، عیادت کرد و در جریان آخرین وضعیت درمان این افراد قرار گرفت.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در ساعات اولیه این اقدام تروریستی با همتای لبنانی خود تماس تلفنی داشت و آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای امدادرسانی درمانی و پشتیبانی از مصدومان حادثه تروریستی لبنان را اعلام کرد.

جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران هم بلافاصله بعد از وقوع این حادثه، همکاری با وزارت بهداشت و درمان لبنان در مورد ارائه خدمات به مجروحان و نیز انتقال برخی مجروحان به ایران را آغاز کرده است.