جمعه 14 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه فرارو

سیاسی وب‌گاه فرارو

نمایندگان مجلس قوه قضائیه را موظف به تشکیل شعب دادگاه تجارت ظرف مدت 3 سال از بعد از تاریخ لازم الاجراشدن قانون تجارت در کلیه حوزه‌های قضایی شهرستان‌های مرکز استان کردند.

رئیس قوه قضاییه بخشنامه "عدم صدور دستور محرومیت از خدمات کنسولی به منظور دستیابی به اشخاص تحت تعقیب در خارج از کشور" را به مراجع قضایی کشور ابلاغ کرد.

کیهان خطاب به علی مطهری: عبارت «مردم خودشان به افراد ناصالح رای نمی‌دهند» واقعیت ندارد؛ چنانکه در انتخابات بنی‌صدر مشاهده کردیم / معارضان انقلاب، پوست خربزه زیر پای شما می‌گذارند / گروهک‌های مخالف شهید مطهری، تحسین‌کننده انحرافات علی مطهری شده‌اند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی پاسخ وزیر کشور درباره مقصر نبودن این وزارتخانه در حوادث آبان 98 را قانع‌کننده ندانست.

لاریجانی بر همین اساس اضافه کرد: از نظر سابقه اجرایی نیز جالب است که بدانید 80 درصد مجلس فعلی، سابقه اجرایی دارند و این به فهم مشکلات مردم کمک می‌کند چراکه هرچه سابقه اجرایی بیشتر باشد مشکلات مردم را بیشتر می‌شناسند.

وزرای امور خارجه آمریکا و آلمان در گفت‌وگویی تلفنی در خصوص ایران به رایزنی پرداختند.

رئیس جمهور ترکیه از اعمال قرنطینه‌ی چهار روزه در سراسر کشور در ایام تعطیلات عید سعید فطر خبر داد.

آیین‌نامه «جایزه جهانی سردار سلیمانی» مصوب جلسه 827 شورای عالی انقلاب فرهنگی، توسط حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری برای اجرا ابلاغ شد.

جمعی از فعالان سیاسی روز دوشنبه با حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، رییس جمهوری دیدار و گفت وگو کردند. در این دیدار فعالان سیاسی اصولگرا و اصلاح طلب از جمله: احمد توکلی، بهزاد نبوی، محمدرضا جلایی پور، حسین مظفر، علی شکوری راد، پروانه مافی، محمد قوچانی، مجید انصاری، حسین مرعشی، الیاس حضرتی و... حضور داشتند.

روحانی با اشاره به اهمیت سرمایه اجتماعی و تقویت آن گفت: موضوع کرونا نشان داد که نظام از سرمایه اجتماعی بالایی برخوردار است و مردم در روزهای خطر و حادثه همراهی بالایی از خود نشان می‌دهند.

مرحله دیگری از بسته حمایت معیشتی کرونا فردا شب (سه شنبه) به حساب سرپرستان خانوار مشمول واریز می‌شود.

محمود صادقی نماینده مردم تهران در مجلس از رد شدن درخواست تجدید نظر وی درباره حکم 21 ماه حبس خبر داد.

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه ایران اسلامی 40 سال است که میزبان بیش از 3 میلیون نفر از مردم شریف افعانستان است، گفت: به هیچ عنوان نمی‌شود فتنه غرق شدن اتباع افغانستانی را به مرزبانان ناجا نسبت داد و این موضوع به هیچ عنوان صحت ندارد.

سخنگوی دولت در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا دولت دنبال افزایش قیمت ارز تا 25 هزار تومان است، گفت: نه تنها در هیچ جلسه دولت بلکه در هیچ کمیته و ستاد‌های اقتصادی دولت بحث افزایش قیمت ارز مطرح نشده است. نباید بدون اطلاعات و حتی با اطلاعات غلط گفته شود که دولت بنا دارد قیمت ارز را گران کند. در تمام جلسات دولت از سال 1393 تا امروز بنای دولت ثابت نگه داشتن قیمت ارز بوده است. حتی بعضی‌ها...

دبیر ستاد انتخابات کشور گفت: مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی 21 شهریور برگزار می‌شود.

" پیشنهاد می‌کنم حضرت عالی هیئتی را مأمور نمایید تا عملکرد شورای نگهبان در بررسی صلاحیت نامزد‌های مجلس یازدهم را بررسی کنند و مشخص نمایند چه تعدادی از نامزد‌ها صرفا به خاطر اظهارنظر رد صلاحیت شده‌اند و چه تعدادی براساس اسناد و مدارک غیرمعتبر و چه تعدادی به دلیل عدم احراز صلاحیت اگرچه افراد صالحی بوده‌اند، و نتیجه را به جناب‌عالی و در صورت صلاحدید به ملت اعلام نمایند. قطعا این امر باعث...