شنبه 1 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه فرارو

سیاسی وب‌گاه فرارو

آقای نیکزاد نسبت به این پیامک اعتراضی نداشتند این شیطنت رسانه‌ای است، در ثانی ما مسلمانان در برابر جامعه مسوولیت داریم "کلکم راع و کلکم مسئول عن رعیته "، زمانی یک کشور توسعه پیدا می‌کند که 4 عنصر انسانی یعنی رهبران، مدیران، نخبگان و مردم در صحنه حضور داشته باشند. بنده 45 سال است بطور مستمر در صحنه سیاسی و خدماتی کشور حضورفعال دارم، هر کجا نیاز بوده بروفق تکایف دینی ورود کرده ام.

دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین‌الملل با بیان اینکه مقاومت به موجودیت رژیم جعلی اسراییل خاتمه خواهد داد، گفت: به یاری خدای سبحان، بزودی در قدس نماز می‌خوانیم.

دنیا در روز‌های کرونایی نشان داد که اگر ما نتوانیم نیازمندی‌های خودمان را خودمان تأمین کنیم در شرایط حاد هیچ کشوری به داد کشور دیگر نمی‌رسد.

در صورت برخورد با پرسنل مشکوک به بیماری کرونا و دارای علائم مربوطه از ادامه فعالیت ایشان جلوگیری شود و بازگشت به کار به ارایه گواهی سلامت از پزشک معتمد متخصص طب کار یا سایر متخصصان معین شده از سوی وزارت بهداشت، منوط باشد.

وزارت خارجه و خزانه‌داری آمریکا دستورالعملی را برای اجرای سخت‌گیرانه‌تر تحریم‌ها علیه ایران، سوریه و کره شمالی منتشر کردند.

منتخب مردم تهران برای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می‌گوید قرار نیست به جای نمایندگان مجلس عده دیگری گزینه‌ای برای ریاست مجلس انتخاب کنند.

وزیر امور خارجه کشورمان با بیان این‌که الحمدلله جمهوری اسلامی ایران در حوزه هسته‌ای پیشرفت‌های قابل توجهی داشته است، درباره اظهارات برایان هوک در مورد برجام، گفت: برجام به ایشان ربطی ندارد.

در ادامه دست و پا زدن‌های واشنگتن برای تمدید تحریم‌های تسلیحاتی ایران، وزارت خارجه ایالات متحده، جمهوری اسلامی را به همراه چهار کشور دیگر به بهانه «عدم همکاری با آمریکا علیه تروریسم» در لیست سیاه قرار داد.

روحانی با قدردانی از انسجام و وحدت موجود در کشور تاکید کرد: همگان با رعایت وحدت و انسجام بیشتر برای عبور از این شرایط سخت موظف و مکلف هستیم.

وزارت خارجه آمریکا در بیانیه‌ای 5 کشور از جمله ایران را به آنچه عدم همکاری با «تلاش‌های آمریکا در مبارزه با تروریسم» خوانده شده متهم کرد.

نتایج نظرسنجی سی ان ان به خوبی نشان می‌دهد که چرا ترامپ برای بازگشایی اقتصاد آمریکا با وجود استمرار بیماری کرونا عجله دارد. به رغم هشدار‌های مقامات بهداشتی و انتقادات محافل سیاسی و رسانه ای، ترامپ همچنان بر بازگشایی اقتصاد آمریکا اصرار می‌کند. او اخیرا در پاسخ به این انتقادات گفته است اگر اقتصاد آمریکا فعالیت خود را از سر گیرد ممکن است عده‌ای جان‌شان را در اثر بیماری کرونا از دست دهند....

همچنین، بایدن با ماندن در منزل، ممکن است فرصت جذب آرای مستقل را دست بدهد. اکثر طرفداران دو حزب دمکرات و جمهوریخواه معمولا به کسی که حزب معرفی کند، رأی می‌دهند. اما مستقل‌ها اینگونه نیستند و آرای آن‌ها ممکن است در روز‌های آخر به سبد یکی از نامزد‌های دمکرات یا جمهوریخواه ریخته شود. بحران کرونا، افکار عمومی آمریکا را به خود مشغول کرده و همه طیف‌های جامعه را نگران کرده است. برخی معتقدند...

ظریف گفت: الحمدالله جمهوری اسلامی ایران در حوزه هسته‌ای پیشرفت‌های قابل توجهی داشته است و برجام به هیچ وجه مانع پیشرفت ما نشده است.

رژیم صهیونیستی در طول بیش از هفت دهه اشغالگری، اقدامات خصمانه خود را با اشغال، تجاوز و جنایت در حق صاحبان اصلی این سرزمین آغاز کرد و سپس با ساخت و گسترش شهرک‌های صهیونیست نشین و آواره کردن بیشتر فلسطینیان، هتک حرمت مسجد الاقصی، یهودی سازی قدس و کرانه باختری، تداوم محاصره نوار غزه، الحاق غیر قانونی جولان اشغالی و تلاش برای الحاق بخش‌های گسترده‌ای از کرانه باختری به این سیاست ادامه داد.

تصویری ثبت شده از نماز جماعت مرحوم آیت الله هاشمی، حجت الاسلام حسن روحانی و جمعی از رزمندگان در جبهه را می‌بینید.

موتلفه و وزیران احمدی‌نژاد بر سر کرسی ریاست مجلس ائتلاف کردند. حسینی، نیکزاد، حاجی‌بابایی و میرسلیم پذیرفتند که از طریق استمزاج، نامزدی برای ریاست معرفی کنند که بیشترین اقبال را دارد. اما خبر‌ها از پذیرش این مکانیزم از سوی قالیباف حکایت دارد؛ موضوعی که ائتلاف‌کنندگان از آن ابراز بی‌اطلاعی کرده و حضور در گروه وحدت را نیازمند توافق 4 نامزد ائتلاف می‌دانند. این نشان می‌دهد قالیباف برای...