جمعه 14 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه فرارو

سیاسی وب‌گاه فرارو

رئیس شورای شهر تهران از ختم به خیر شدن قهر چند عضو شورای شهر با وساطت اعضای دیگر خبر داد.

علی مطهری در نامه‌ای به درخواست روزنامه کیهان مبنی بر بیان علل رد صلاحیتش، دلایل شورای نگهبان را برای رد صلاحیت خود اعلام کرد.

دکتر محمد جواد ظریف وزیر خارجه به همراه بیژن زنگنه وزیر نفت کشورمان امروز در مراسم تشییع و تدفین مرحوم حسین کاظم پور اردبیلی شرکت کردند.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از سخنرانی رهبر معظم انقلاب در روز جهانی قدس خبر داد.

من معتقدم رییس‌جمهور بعدی ایران یا حداقل یکی از کاندیدا‌های مهم انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 حتما پزشک خواهد بود. این زیاده‌خواهی سیاسی اگر بروز یابد، امری است که می‌تواند به سرمایه پدیدآمده طی این مدت لطمه بزند، ولی اگر چنین چیزی شکل نگیرد، این سرمایه برای کل نظام کارشناسی کشور در حوزه بهداشت و درمان حفظ خواهد شد.

پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای تصاویری از ایشان را در حرم ها و اماکن مقدس منتشر کرده است.

اکنون، غرب آگاه شده است عریانی چه آثار مخربی در جوامع به جای گذاشته است و چنان که می‌بینیم، گزارش‌هایی شبیه این‌که بگذارید کودکان کودکی را تجربه کنند، زنان نباید دست‌مایه تبلیغ جنسی کالا‌ها قرار گیرند، پرتکرار شده‌اند و ممانعت از فعالیت باند‌های ترانزیت کارگر جنسی شدت گرفته است. یکی دیگر از عوارض مهم، اما کمتر شناخته‌شده عریانی، هتاکی است

«زمانی که من می‌خواستم به عنوان وزیر وارد کابینه آقای احمدی‌نژاد شوم به ایشان گفتم که باید استخاره کنم، ایشان به من گفتند که فکر کن. من هم فکر کردم، هم استخاره کردم و نتیجه فکر و استخاره من درست و خوب درآمد (سوره یوسف برای استخاره من درآمده بود). الان هم خدا را شاکرم که یک دوره تاریخی و یک زمان مناسبی برای خدمتگزاری برایم فراهم شد. فکر می‌کنم ما امروز در کشور به مراتب سربلندتر از آنی...

وزیر امور خارجه کشورمان به مناسبت شب قدر (بیست و سوم رمضان) دعایی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

در این 40 سال که13 دولت این موقعیت را داشته‌اند که کشور را اداره کنند وزرایی نیز بر مسند بوده‌اند که در نیمه راه از قطار دولت‌ها پیاده شده‌اند، خواه با تصادف و شهادت یا برکناری و استیضاح.

کاظم پور اردبیلی دیپلمات باسابقه و برجسته کشورمان که چندی پیش به دلیل خونریزی مغزی در بیمارستانی در تهران به کما رفته بود، ساعتی پیش دار فانی را وداع گفت. پس از درگذشت حسین کاظم پور اردبیلی موج واکنش ها به راه افتاد. محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه از اولین مقاماتی بود که پیام تسلیتی در این باره صادر کرد. ظریف کاظم‌پور اردبیلی را دیپلماتی "برجسته"، "کم نظیر"، "صادق" توصیف کرد و نوشت:...

فریبا عادلخواه شهروند ایرانی - فرانسوی از سوی شعبه 15 دادگاه انقلاب به 6 سال حبس محکوم شد که در صورت قطعیت، پنج سال آن اجرا می‌شود.

پایگاه خبری هزارستان افغانستان روز شنبه گزارش داد که پشت پرده توطئه غرق شدن مهاجران افغان در مرز ایران یک افسر آمریکایی افغانستانی الاصل و یک خبرنگار وابسته قرار دارند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصویب طرح مقابله با اقدامات خصمانه رژیم صهیونسیتی در جلسه امروز این کمیسیون گفت که طبق مصوبه کمیسیون کلیه دستگاه‌های کشور موظف می‌شوند با استفاده از همه ظرفیت‌های منطقه‌ای و بین المللی با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی مقابله کنند و هر گونه همکاری یا جاسوسی به نفع رژیم صهیونیستی در حکم محاربه و فساد فی الارض خواهد بود.

روحانی: کرونا تمام نشده، ولی شرایط ما از دیروز بهتر است / از پیک اصلی عبور کردیم / برای روز قدس در تهران، راهپیمایی خودرویی برگزار خواهد شد / نماز عید فطر در سراسر کشور در مساجد برگزار می‌شود اما اجتماعات بزرگ برگزار نمی‌شود / برای اماکن مقدس بعد از ماه مبارک رمضان فقط درهای صحن‌ها بصورت 3 ساعت صبح و 3 ساعت بعد ازظهرها باز می‌شود / فعالیت‌ها و مسابقات ورزشی بدون حضور تماشاچی بازگشایی...