شنبه 14 مهر 1403

فرانسوی ها بیشتر از دیگر مردم جهان به اسلام می‌گروند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
فرانسوی ها بیشتر از دیگر مردم جهان به اسلام می‌گروند

زنجان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: امروز بیشترین کسانی که به اسلام گرایش پیدا می کنند، فرانسوی ها هستند.

حجت الاسلام حسن بیگدلی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: در جهان امروز، دیگر کسی برای به دست آوردن رای، سراغ شعارهای لیبرال دموکراسی نمی رود بلکه به شعارهای دینی روی آورده اند.

وی با بیان اینکه امروز شعار «مرگ بر آمریکا» حتی داخل این کشور (آمریکا) سر داده می شود و خود آمریکایی ها پرچم کشورشان را می سوزانند، اظهار داشت: امروز شعارهای انقلابی و مبارزاتی انقلاب اسلامی ایران در سطح جهان نفوذ پیدا کرده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: مبانی و پایه گذاری نظام اسلامی به واسطه دین مقدس اسلام، مبارزه با ظالمان و حمایت از مستضعفان است و انقلاب اسلامی ایران نیز بر اساس همین مبانی شکل گرفته و حرکت می‌کند.

حجت الاسلام بیگدلی افزود: با وجود گذشت 42 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با وجود همه فشارها و ناملایمات و حتی فشارهای بین‌المللی از جمله سازمان ملل و شورای امنیت، کارها و برنامه های خود را پیش برده و می برد.

وی با تاکید براینکه ما نمی گوییم که در کشور مشکلاتی وجود ندارد اما با همه مشکلات باز هم امور و اهداف خود را پیش برده ایم، تصریح کرد: انسان های آزاد اندیش و ظلم ستیز در دنیا کم نیست و همین تفکرات سوریه و عراق را از دست داعشی ها نجات داد و جهان اسلام و تشیع را در مقابل آنان بسیج کرد و امروز نیز بر پایه همین تفکرات، ملت مظلوم و مقاوم یمن، بدون امکانات و تجهیزات در مقابل عربستان سعودی که تا دندان مسلح است ایستادگی می کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، ایستادگی فلسطینی ها در مقابل رژیم صهیونیستی، شکل گیری دولت مردمی در عراق و ایستادگی لبنان را برگرفته از تفکرات ظلم ستیزی دانست و گفت: امروز شعارهای انقلابی و مبارزاتی انقلاب اسلامی ایران در جهان نفوذ پیدا کرده است.

*س_برچسب‌ها_س*