چهارشنبه 18 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: فضای موجود نشان می‌دهد انتخاباتی رقابتی در پیش است و جمع‌بندی‌ها نشان می‌دهد امسال آرایش انتخاباتی تغییر خواهد کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نشست تخصصی جایگاه تنوع فرهنگی در تمدن ایرانی اسلامی به همت شورای فرهنگ عمومی کشور در سالن فجر وزارت میراث فرهنگی برگزار شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سال گذشته انتشار عکسی از کاخ گلستان از مفقود شدن تابلو پرتره مظفرالدین‌شاه خبر داد. وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی پس از بررسی اسناد کاخ گلستان تایید کرد که تابلو چهره مظفرالدین‌شاه در فاصله سال‌های 1317 تا 1361 از مجموعه کاخ خارج و بعدها از طریق قاچاق به خارج از کشور منتقل شده و به فروش رفته است.

خبرگزاری مهر

قائم مقام سی و چهارمین نمایشگاه کتاب تهران گفت: تا ساعت 20 روز هشتم در بخش مجموع فروش در بخش حضوری به 158 میلیارد تومان می‌رسد و اکنون نمایشگاه فروش 241 میلیارد تومانی را تجربه کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مرتضی ادیب‌زاده در مراسم گرامی‌داشت روز جهانی موزه‌ها که در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار شد، گفت: 13 پرونده استرداد اشیاء تاریخی داشتیم که با همکاری وزارت امور خارجه این پرونده ها را پیگیری کردیم و در حال انجام است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس جمهور گفت: مهار تورم را با رشد تولید پیگیری می‌کنیم و نمی‌خواهیم مانند گذشته، این اقدام همراه با رکود محقق شود.

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور گفت: نظام بانکی باید تلاش کند که بانک‌ها ثروت خود را در مسیر تولید برای کمک به سرمایه‌گذار به‌کار گیرند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پیکر محمد بهرامی، طراح گرافیست و نگارگر فقید کشورمان صبح امروز از مقابل خانه هنرمندان ایران تشییع شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر میراث فرهنگی گفت: از نظر من موزه یک رسانه بزرگ و صادق است که اگر پیام را به درستی منتقل کند به بخشی از ثروت ملی تبدیل می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بعضی از سلبریتی‌ها به دلایل مختلف دین خود را به یهودیت تغییر داده‌اند که در ادامه به بررسی این دلایل می‌پردازیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، پیمان جبلی در بازدید از نمایشگاه کتاب تهران گفت: تلاش زیادی شد تا امسال از حداکثر ظرفیت رسانه در معرفی کتاب در فضای فرهنگی نمایشگاه کتاب، معرفی اندیشمندان، نخبگان و نویسندگان بهره‌مند شوند. پیمان جبلی در راستای لزوم همکاری دوجانبه، توجه حوزه نشر به سمت‌و سوی رسانه‌ای کتاب‌ها در کنار سوق تولیدکنندگان به اقتباس و بهره‌گیری از کتب ارزشمند را از جمله...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مستند «حقیقت گمشده» به کارگردانی محمدعلی فارسی داستان سرگذشت رازآمیز کتاب طلاکوب خیام امشب ساعت 20 از شبکه مستند پخش می شود.