سه‌شنبه 17 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه خبر آنلاین

اطلاعات آنلاین نوشت: «ما آزادی نداریم» از جمله جملات و حرف‌های مشترکی بود که مردم پای دیوار آزاد در نمایشگاه کتاب مطرح کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رحمان قهرمان پور، کارشناس مسائل بین الملل گفت: اصولا در دور دوم انتخابات، کسی که در مرحله اول رای بیشتری کسب کرده در موقعیت بهتری هست، از این زاویه آقای اردوغان در دور دوم انتخابات ترکیه در موقعیت بهتری قرار دارد. اولا اینکه فاصله او با رقیب اش حدود 4 درصد است و برای پیروزی به حدود یک درصد رای بیشتر احتیاج دارد و این یک درصد را می‌تواند به راحتی از آرا مردد به دست آورد، بنابراین از...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هشت نشست تخصصی در طول همایش و نمایشگاه «10 روز با عکاسان ایران» در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قربانی رئیس کمیسیون فین‌تک گفت: در حال حاضر برای شبکه دیتای کشور مخاطره بیشتری ایجاده کرده‌ایم چون تا همین چند وقت پیش اگر از یک فلیترشکن استفاده می‌کردند، حال از انواع این فیلترشکن‌ها استفاده می‌کنند و هیچ تضمینی هم در رابطه با امنیت تبادل اطلاعات وجود ندارد.

خبرگزاری تسنیم

محسن سلگی در یادداشتی نوشت: قوی‌ترین خوانش از اجتماعی بودن انسان توسط اسلام و به‌ویژه اسلام مردمی و اجتماعی - سیاسیِ حضرت امام خمینی (ره) و سایر رهبران نظری انقلاب اسلامی مطرح شده است.

وب‌گاه عصر ایران

البته اوغلو مذهب خود را علوی و خودش را از نسل مردم خراسان اعلام کرده است. علوی ها یک اقلیت مذهبی قدرتمند اسلامی در ترکیه و سوریه هستند. بشار اسد هم یک علوی است. علوی ها به دلیل اشتراکات با شیعیان، از اساس با ایران روابط خوبی دارند.

خبرگزاری مهر

حسن انوری زبان شناس و استاد زبان و ادبیات فارسی در نمایشگاه کتاب تهران گفت: زبان فارسی به اقوام ایرانی هویت بخشیده است و هویت ایران به زبان فارسی وابسته است.

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی تیم فولاد می‌گوید از باشگاه درخواست کرده که تمام بازیکنان این تیم برای فصل آینده حفظ شوند.

وب‌گاه خبر آنلاین

صدا و سیما نوشت: رئیس پلیس آگاهی پایتخت از انهدام باند هرمی موسوم به شرکت هیونت و دستگیری 16 نفر خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

مدیر دفتر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران گفت: هدف از طرح ملی دانش اموزی نجات آب (داناب) آموزش و فرهنگ‌سازی در راستای استفاده صحیح از منابع آب به دانش آموزان، دبیران و خانواده های آنان است.

وب‌گاه مشرق نیوز

قائم مقام سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: مجموع فروش در بخش مجازی و حضوری 198 میلیارد تومان است و می‌توان گفت نمایشگاه کتاب به مرز 200 میلیارد تومان رسیده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی گفت: ایران و ازبکستان صاحب مجموعه‌ای ارزشمند از آثار خطی هستند که این مهم نشان از اشتراکات فرهنگی دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، علی رمضانی قائم مقام سی‌و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در هفتمین نشست خبری خود ظهر امروز چهارشنبه 27 اردیبهشت در مرکز پاسخگویی گفت: در حال حاضر در این بخش 80 نفر مشغول فعالیت هستند که در موضوعات مختلف به مراجعان، ناشران، کتابفروشان، مشاوران کتاب، پست و اهل قلم پاسخ می‌دهند. وی افزود: بسیاری از سالمندان اظهار می‌کنند که نمی‌توانند از بخش...

خبرگزاری ایرنا

یاسوج - ایرنا - وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری توسعه زیرساخت های گردشگری را ضروری دانست و گفت: از حضور سرمایه گذاران در این راستا به جد حمایت خواهد شد.