دوشنبه 16 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

خبرگزاری تسنیم

مدرس دانشگاه کمبریج و معاون پیشین انجمن حقوق و علوم اجتماعی بریتانیا معتقد است کتاب در بسیاری از سطوح در دیپلماسی فرهنگی از اهمیت زیادی برخوردار است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران نوزدهمین جشنواره «گل و گلاب تهران» را به منظور ترویج فرهنگ‌های سنتی ایران اسلامی، آشنایی با سبک زندگی اقوام و ایجاد نشاط اجتماعی در بخش‌های متنوع فرهنگی و هنری برگزار می‌کند. این جشنواره با برپایی مراسم سنتی گلاب گیری، نمایشگاه سوغات و صنایع دستی استان‌ها، برنامه‌های میدانی...

وب‌گاه خبر آنلاین

مدرس دانشگاه کمبریج و معاون پیشین انجمن حقوق و علوم اجتماعی بریتانیا معتقد است کتاب در بسیاری از سطوح در دیپلماسی فرهنگی از اهمیت زیادی برخوردار است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس‌جمهور در گفتگو با شبکه المیادین درباره روابط ایران و سوریه و نیز سفر خود به این کشور گفت: روابط بین ایران و سوریه، کاملا راهبردی و استراتژیک است و این روابط همچنان ادامه پیدا خواهد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ضرغامی گفت: در مورد مسئله حجاب اتفاقا گردشگران خارجی به دلیل آن که موضوع حجاب در قانون ما وجود دارد به شدت رعایت می‌کنند و این بسیار جالب است و هیچ مشکلی از ناحیه گردشگران خارجی نداریم.

خبرگزاری مهر

رئیس جمهور گفت: روابط بین ایران و سوریه، کاملا راهبردی و استراتژیک است و این روابط همچنان ادامه دارد.

وب‌گاه فرارو

خانیکی گفت گفت: ما نگرانیم، مگر قرار نبود مشارکت موثر نسبت به مسائل اجتماعی ازسوی جامعه‌شناسان صورت گیرد؟ بالاخره آن‌ها هستند که می‌توانند بگویند مسئله امروز ایران چیست. زبان این افراد علمی و مبتنی بر تحقیقات و پژوهش‌هاست. این تبار باید حفظ شود. باید خانواده علوم اجتماعی از بزرگان این رشته حمایت و دفاع کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر فرهنگ نوشت: با همکاری وزارت آموزش و پرورش دوره آموزش شیوه‌های ترویج کتابخوانی برای حدود 300 هزار نفر از فرهنگیان کشور آغاز شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی در آستانه سفر به سوریه که نخستین سفر رسمی یک مقام عالی خارجی از سوریه بعد از حدود 13 سال جنگ داخلی در این کشور است، در گفتگویی مفصل با شبکه تلویزیونی المیادین به تشریح اهداف این سفر و نیز روابط و مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی پرداخت. متن کامل این گفتگو به شرح زیر است: المیادین: جمهوری اسلامی ایران کشوری محوری در منطقه...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

استاد دانشگاه کمبریج گفت: کتاب در بسیاری از سطوح در دیپلماسی فرهنگی از اهمیت زیادی برخوردار است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عدالت آموزشی عنوان موضوعی است که 12 اردیبهشت‌ماه در برنامه «تهران20» بررسی شد. احمد محمودزاده، معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش و موسی بیات، مدیرکل دفتر فرهنگ و آموزش مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی با حضور در این قسمت از برنامه تهران20 پاسخگوی مسائل مطرح شده بودند. در ابتدا محمودزاده...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

قائم مقام ریاست سازمان صدا و سیما گفت: در سند تحول انتظار است رادیو با سایر رسانه‌هایی که در راستای پیام کار می‌کنند، هم افزایی داشته باشد.

خبرگزاری مهر

مشهد - هنرستان‌های فنی و حرفه ای و کاردانش با ارائه رشته‌های تحصیلی متناسب با نیاز جامعه نقش به سزایی در ایجاد اشتغال و کارآفرینی در عرصه‌های مختلف تولیدی بر عهده دارند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حمید صاحب مدیرکل سلامت شهرداری تهران در آیین رونمایی از رویداد گنجینه‌های شهر که در منطقه 8 تهران و با حضور شهردار این منطقه برگزار شد در جمع خبرنگاران گفت: هفته سلامت فرصتی است که بتوانیم شیوه‌های زندگی سالم را میان مردم تبلیغ و ترویج کنیم. این رسالتی است که در بخش فرهنگی برعهده ما در حوزه سلامت قرار دارد. وی با اشاره به اینکه وظیفه شهرداری نگه...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سی‌وچهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با اعلام اینکه ممکن است در سایت نمایشگاه کتاب، کالا با دو نرخ ارائه شود، گفت: نمایشگاه کتاب هم بازاری است مانند بازارهای دیگر و ممکن است در خیلی از بازارها کالاهای دو نرخی وجود داشته باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: همشهری به شکایت نیروی انتظامی از این روزنامه بخاطر چاپ کاریکاتور سردار احمدرضا رادان واکنش نشان داد.