دوشنبه 16 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

خبرگزاری مهر

قائم‌مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی کشور گفت: سند چشم‌انداز 10 ساله میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، طی یک سال و نیم اخیر تدوین شده و در مرحله نهایی برای ابلاغ است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی درباره واگذاری ابنیه تاریخی نکاتی را مطرح کرد.

وب‌گاه الف

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: 32 دستگاه در موضوع عفاف و حجاب مسئولیت دارند اما اغلب آنها به وظایفی که شورای عالی انقلاب فرهنگی برای آنان تعیین کرده، عمل نکردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

جمیله علم‌الهدی دکترای خود در رشته فلسفه تعلیم و تربیت خود از دانشگاه تربیت مدرس را سال 1380 گرفت و عضو هیات علمی گروه آموزشی رهبری و توسعه آموزشی دانشگاه شهید بهشتی است و درجه علمی دانشیاری دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

آثار الهه فرجی در قالب نمایشگاه نقاشی با عنوان «به زیبایی یک رویا و خیال» به مدت یک هفته تا هجدهم اردیبهشت ماه در گالری فرهنگسرای بهمن در معرض بازدید عمومی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: کنکور اختصاصی تربیت معلم از سال آینده برگزار می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

قائم‌مقام میراث فرهنگی، «میراث فرهنگی؛ هویت ملی، نشاط اجتماعی» را به عنوان پیام هفته میراث‌فرهنگی در سال 1402 اعلام کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، رویداد ملی هنری «لبخند خدا» با محوریت فاطمه معصومه (س) الگوی دختر اسلام و امید به آینده و ترسیم آینده دختر ایرانی به همت خیمه بانوان هنرمند هیأتی در شبستان حضرت زهرا (س) حرم حضرت معصومه (س) با حضور بانوان هنرمند از سراسر کشور برگزار می‌شود؛ بنابراین گزارش در رویداد ملی هنری «لبخند خدا» بانوان هنرمند در قالب‌های هنری متنوعی، چون پوستر، تصویرسازی،...

وب‌گاه خبر آنلاین

فراز نوشت: جمیله علم‌الهدی، میان همسران روسای جمهور ایران شاید تنها زنی است که به صورت مستقیم خود را درگیر مسایل رسمی سیاسی کرده است. دیگر زنان روسای دولت در ایران آنچنان نقشی در امور سیاسی و اجتماعی ایفا نکردند یا حداقل در منظر عمومی این اتفاق نیافتاد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مسابقه بین‌المللی نقاشی فونشال کشور پرتغال در سال 2022 با موضوع «گنجینه‌های میهن من» برگزار شد. کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با ارسال 98 اثر در این رویداد هنری شرکت کرد که از آن میان، پنج عضو مراکز فرهنگی هنری کانون موفق به دریافت دیپلم افتخار و 11 عضو دیگر کانون گواهی شرکت این مسابقه...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نمایشگاه گروهی نگارگری و تذهیب «بوی گل و بانگ مرغ» از 15 تا 25 اردیبهشت در گالری ویستا برگزار می‌شود. در این نمایشگاه، 41 اثر از 39 هنرمند روی دیوار‌های این گالری می‌رود. بر اساس اعلام پریسا پهلوان مدیر گالری ویستا، هفته گذشته نیز از کتاب «صد سال گل و مرغ» که تألیف یلدا خواجه زاده است، در این گالری رونمایی شده است. پهلوان درباره ضرورت برپایی...

وب‌گاه فرارو

تاج‌السلطنه چهره متفاوتی در میان زنان دربار قاجار است. او در خاطرات خود انتقادات زیادی را متوجه شیوه حکومت شاهان قاجار و به ویژه مظفرالدین شاه کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دوازدهمین طرح چهارشنبه‌های فرهنگی توسط علیرضا نادعلی سخنگو و نایب رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در منطقه 6 شهرداری تهران دنبال شدکه در این بازدید رضا محمدی شهردار منطقه 6 شهرداری تهران و جمعی از معاونان و مدیران منطقه سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران را همراهی کردند. بر اساس این گزارش در این بازدید علیرضا نادعلی عضو و سخنگوی شورای...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: درویش مدیرعامل باشگاه است و از نظرات او حمایت می‌کنیم.