دوشنبه 16 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نشست خبری سخنگوی دولت با خبرنگاران دقایقی قبل آغاز شد.

خبرگزاری مهر

سخنگوی دولت گفت: فردا رئیس جمهور به دعوت رسمی بشار اسد به کشور سوریه سفر می‌کند، این سفر پس از 13 سال در استمرار دیپلماسی همسایگی دولت سیزدهم و با محوریت تقویت مناسبات دو کشور صورت می‌گیرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت ظهر امروز (سه شنبه 12 اردیبهشت ماه) در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: از استقبال پرشور مردم از رئیس جمهور در سفر به خوزستان تشکر و قدردانی می‌کنیم و همانطور که رئیس جمهور تاکید کرد، تمام ظرفیت‌های دولت را برای رفع مشکلات مردم خوزستان و رسیدن این استان به نقطه مطلوب خود به کار خواهیم بست. وی افزود: فردا رئیس جمهور به دعوت...

وب‌گاه مشرق نیوز

در نگاه شهروندان شستشوی مغزی داده شده جمهوری باکو، ایران یک کشور اشغالگر است که این نگاه به شدت از طریق کتاب‌های درسی، غیردرسی و رسانه‌های باکو ترویج می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

برخی از ناشران مطرح اعلام کرده‌اند که در سی و چهارمین نمایشگاه کتاب تهران حضور نخواهند داشت، اما چرا این ناشران غایبان نمایشگاه کتاب تهران هستند؟

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سعید مجیدی مدیر کمیته فعالیت‌های فرهنگی سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با اشاره به محور‌های اصلی برنامه‌های این کمیته، گفت: فعالیت‌های فرهنگی این دوره از نمایشگاه کتاب تهران، چند بخش و محور اصلی را شامل می‌شود که بخش نخست، نشست‌های سرا‌های اهل قلم است. در این بخش چند تفاوت نسبت به ادوار گذشته وجود دارد. نشست‌ها مقداری جنبه عمومی‌تر پیدا...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو_فاطمه قدیری؛ عنوان مقدس معلمی برگرفته از اوصاف خداوند متعال است قرآن کریم می‌فرماید: «علم الانسان مالم یعلم / خداوند متعال به انسان آنچه را نمی‌دانست یاد داد.» معلمی وظیفه بس گرانقدر و ارزشمند در اسلام است. اولی معلم خداوند متعال است که فرمود: الرحمن، علم القرآن... خداوند رحمان قرآن را آموخت. بدون معلم اصلاً هدایت شدن و راه یافتن ممکن نیست. زمانی...

وب‌گاه عصر ایران

برخی از این افراد که علیه چپ‌ها سخن می‌گویند در اوج بلوغ فکری‌شان در دهه 60 جزو چپ‌های تندروی غیر مذهبی بودند. اگر آن رویکرد‌های متعادل شده چپ و سوسیالیستی دهه 60 نبود، چه بسا رویکرد‌های بسیار رادیکال همچون رژیم مجاهدین خلق یا رژیم وابسته به شوروی سابق در ایران به قدرت می‌رسیدند. روحانیون هم که به‌صورت سنتی از نظر اقتصادی راست محسوب می‌شدند در سال‌های ابتدایی انقلاب غالبا گرایش چپ داشتند.

خبرگزاری مهر

مدیر کمیته فعالیت‌های فرهنگی سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: در این دوره برای نخستین‌بار بخش «سینما کتاب»، «کتاب آرا» و «مشاوره کتاب» به نمایشگاه کتاب تهران اضافه شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

«به نظر می‌رسد که قلیچداراوغلوی کوته‌قامت و نرم‌خو در ایجاد توافق در پشت پرده مهارت بالایی دارد، اما آیا در جمع کردن آرای مردم در انتخابات آتی ترکیه هم اینچنین قدرتمند است؟»

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله صادق آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز سه شنبه (12اردیبهشت) در اجلاس ملی نخبگان نظریه پردازی و سیاست گذاری کلان در جمهوری اسلامی ایران گفت: یاد معلم شهید مرحوم آیت الله مطهری را گرامی می‌دارم، که انصافا بر گردن فضلا حق عظیمی دارند. وی افزود: پیام اصلی این اجلاس ارتباط با نخبگان برای تشخیص مصالح چه در اختلافاتی ک ممکن است بین...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بانک ملی ایران به عنوان بانک عامل سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران معرفی شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آیت الله آملی لاریجانی گفت: منافع و مصلحت عمومی در اصول متعدد قانون اساسی هم آمده است و باید مجمع به مصالح عمومی در تعیین سیاست‌های کلی نظر داشه باشد.

خبرگزاری تسنیم

پیشکسوت کشتی فرنگی تاکید کرد که در گذشته هم که اوزان کشتی 10 وزن بوده، 8 نفر براساس مسابقه انتخابی و شاید 2 نفر تنها به تشخیص سرمربی انتخاب می‌شدند و این را قبلا هم به محمد بنا گفته است.