دوشنبه 16 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به مناسبت دوازدهم اردیبهشت سالروز شهادت علامه شهید مرتضی مطهری (ره) و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه و حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده، ولی فقیه در سپاه در پیام مشترکی بر تلاش مضاعف در جهت ترویج هر چه بیشتر معارف و تعالیم اسلامی به عنوان تضمین کننده سعادت فردی و اجتماعی تاکید کردند. متن...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، احمد صادقی در یکصد و چهل و چهارمین جلسه شورا گفت: در ابتدا روز معلم را به همه اساتید و معلمان و نیز به همکاران آموزشی خودم در شورا و جناب آقای کاشانی معلم شورای شهر تهران تبریک عرض می‌کنیم. هفته سلامت را گرامی می‌داریم و خیر مقدم می‌گوییم به همه جهادگران عرصه سلامت و برای همه عزیزان آرزوی توفیق بیشتر دارم. صادقی در ادامه و در ایراد تذکر خود گفت:...

وب‌گاه ورزش سه

رییس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، تاکید کرد: ثبت فرهنگ ورزش‌های زورخانه‌ای به نام آذربایجان نتیجه کوتاهی وزارت میراث فرهنگی و گردشگری بود.

خبرگزاری تسنیم

نمایشگاه نقاشی‌های منصوره عالیخانی با عنوان «پژواک خیال»، روز گذشته با حضور جمعی از هنردوستان در نگارخانه ابوالفضل عالی حوزه هنری افتتاح شد.

خبرگزاری ایرنا

گرگان - ایرنا - باستان‌شناس اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان گفت: در فصل دوم باستان‌شناسی شهر تاریخی استرآباد (گرگان) یک کارگاه صنعتی مربوط به دوره تیموریان در این منطقه کشف شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی دولت گفت: فردا رئیس جمهور به دعوت رسمی بشار اسد به کشور سوریه سفر می‌کند، این سفر پس از 13 سال در استمرار دیپلماسی همسایگی دولت سیزدهم و با محوریت تقویت مناسبات دو کشور صورت می‌گیرد.

وب‌گاه فرارو

رئیس دولت گفت: فردا رئیس جمهور با دعوت رسمی آقای بشار اسد به کشور سوریه سفر خواهند کرد. این سفر پس از 13 سال صورت خواهد گرفت و در استمرار دیپلماسی همسایگی دولت سیزدهم و با محوریت تقویت مناسبات اقتصادی و سیاسی جمهوری اسلامی ایران و سوریه و محور مقاومت خواهد بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

از نظر شهروندان باکو، ایران یک کشور اشغالگر است! که این نگاه از طریق کتاب‌های درسی در مدارس، غیردرسی، رسانه‌های آذربایجان و... به شدت ترویج می‌شود. آذربایجان آرزوی حمله به ایران و اشغال تبریز را در کتاب‌های رسمی درسی، به کودکان خود آموزش می‌دهد.

خبرگزاری تسنیم

مدیر کمیته فعالیت‌های فرهنگی نمایشگاه کتاب از نمایش فیلم‌های مستند، اقتباسی یا فیلم‌هایی در ارتباط با شخصیت‌های فعال حوزه کتاب در قالب «سینما کتاب» خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«فاطمه کریمی» عضو شورای عالی علمی دایره‌المعارف بزرگ اسلامی درگذشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: استفاده از شأن نخبگانی در کشور، مجمع تشخیص مصلحت نظام و هیات نظارت بر اجرای سیاست های کلی نظام امری ضروری است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: استفاده از شأن نخبگانی در کشور، مجمع تشخیص مصلحت نظام و هیات نظارت بر اجرای سیاست های کلی نظام امری ضروری است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: اگر هیات رییسه خود را ملزم به پاسخ به تذکرات اعضا نکند چگونه از شهرداری توقع داشته باشیم به موقع پاسخ اعضا را بدهد.