دوشنبه 16 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

خبرگزاری مهر

معاون اول رییس جمهور گفت: اجرای سند ملی تحول بنیادین آموزش و پرورش چراغ راه برون رفت از چالش‌های نظام آموزشی کشور و تربیت نسلی متخصص و با مهارت است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آذربایجان در مدارس کودکان را شستشوی مغزی می‌دهد و آرزوی حمله به ایران و اشغال تبریز را در کتاب‌های درسی، به آنها آموزش می‌دهد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور که امروز چهارشنبه (13 اردیبهشت) در غیاب آیت‌الله رئیسی، ریاست جلسه هیأت دولت را به عهده داشت، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با معلمان و فرهنگیان در خصوص اهمیت آموزش و پرورش برای تربیت نسل‌های کنونی و آینده، بر ضرورت برنامه‌ریزی دقیق برای اجرای سند ملی تحول بنیادین آموزش و پرورش تأکید کرد. معاون اول رئیس‌جمهور...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - قائم‌مقام وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با معرفی عناوین روزهای هفته میراث فرهنگی، پیام ملی این هفته در سال 1402 را «میراث فرهنگی؛ هویت ملی، نشاط اجتماعی» اعلام کرد.

خبرگزاری تسنیم

یک تابلوی نقاشی کمیاب با عنوان «بانوی خاکستری و سیاه» اثر جان لاوری نقاش ایرلندی پس از 100 سال در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

خبرگزاری مهر

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران نوزدهمین جشنواره «گل و گلاب تهران» را از 13 تا 29 اردیبهشت برگزار می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، با صدور حکمی، شهاب طلایی شکری را به سمت مدیرعامل و رئیس هیئت‌مدیره صندوق توسعه صنایع دستی و فرش دستباف و احیا و بهره برداری از اماکن تاریخی منصوب کرد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری مهر

وزیر میراث‌فرهنگی، با صدور حکمی، شهاب طلایی شکری را به سمت مدیرعامل و رئیس هیئت‌مدیره صندوق توسعه صنایع دستی و فرش دستباف و احیا و بهره برداری از اماکن تاریخی منصوب کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمود پور وهاب؛ نویسنده و شاعر کودک و نوجوان در گفت‌وگو با ستاد خبری سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، بیان کرد: اختصاص یارانه به نویسندگان، دانشجویان و دانش‌آموزان در این شرایط اقتصادی به رونق نمایشگاه کمک می‌کند. به یاد دارم در سال‌های قبل جدا از مسئولان برگزاری نمایشگاه، غرفه‌داران نیز بسیاری از هنرمندان و نویسندگان را به بهانه‌هایی...

وب‌گاه عصر ایران

یک مثال: همین‌حالا به‌خاطر خودروساز مفسده‌جو که دهها هزار مدیر و کارمند غیرضروری را با حقوق نجومی به‌کار گرفته است، صنعت خودروسازی را نابود کردیم. با این خودرو‌های بیش‌مصرف سه برابر میانگین جهانی بنزین می‌سوزانیم. امسال پیش‌بینی شده مجبور به واردات بنزین شویم. ما که چند سال پیش چند میلیارد دلاری بنزین صادر کردیم، حالا تا واردات دست‌کم یک‌میلیارددلار بنزین هم احتمال می‌دهند. یعنی پول...

خبرگزاری مهر

نشست نقد و بررسی کتاب «الیزابت فینچ» روز سه شنبه 19 اردیبهشت در مرکز فرهنگی شهر کتاب برگزار می‌شود.