دوشنبه 16 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه عرشه آنلاین

اعضای یک شرکت هرمی که در فضای مجازی فعالیت می‌کردند، دستگیر شدند و 3 هزار شاکی دارند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس بنیاد مستضعفان از دولت خواست برای کمک به رشد تولید و تحقق شعار سال، محدودیت‌های احتمالی در تامین برق و گاز صنایع را که می‌تواند تولید را با چالش جدی مواجه کند، مرتفع کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

11 اردیبهشت ماه درهای موزه هنری‌های معاصر تهران با افتتاح دو نمایشگاه «رد پا - درنگی بر مراوده هنرمند و پیرامون» و «هایپررئالیسم: از تصویر تا واقعیت» به روی بازدیدکننگان باز شد.

وب‌گاه عصر ایران

بازیگران بخشی از خاطره دیداری و شنیداری جامعه هستند به همین دلیل اتفاقات ناخوشایند رخ داده برای آنها باعث نگران شدن مخاطبان هم می‌گردد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: چادر یکی از مهمترین ملزومات عفاف و حجاب در ایران است که استفاده‌کنندگان بی‌شماری دارد اما این روزها این محصول نیز از گرانی‌ها و بالا و پایین شدن قیمت‌ها در امان نمانده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

صبا نوشت: کارگردان «هیهات» عنوان کرد: مگر نه اینکه صندوق اعتباری هنرمندان طبق قوانین بروکراتیک مرجعی قانونی را - که خانه سینما باشد - باید مبنا قرار دهد و بر همین اساس هنرمندان را مورد شناسایی قرار دهد؟

خبرگزاری تسنیم

در نشست مشترک رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی و جهاددانشگاهی بر استفاده از توان علمی و تحقیقاتی و بهره‌گیری از شبکه سراسری این دو مجموعه در سطح کشور برای اجرای پروژه‌های مشترک تاکید شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده کل و نماینده ولی فقیه در سپاه در پیامی سالروز شهادت علامه شهید مرتضی مطهری (ره) و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج را گرامی داشتند.

خبرگزاری مهر

نخستین نشست از گفتگوهای انتقال تجربه در خانه هنرمندان ایران روز پنجشنبه 14 اردیبهشت برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی گفت: برنامه‌ریزی ما این است که سه ماه مهر، آبان و آذر را به عنوان ماه‌های هدف گردشگری استان قرار دهیم و برای جذب گردشگر رویدادها و جشنواره‌های مرتبط با حوزه گردشگری را به این فصل منتقل کنیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی بنیاد مستضعفان، سید پرویز فتاح همزمان با روز کارگر در جلسه با نمایندگان تشکل‌های کارگری بنیاد مستضعفان اظهار کرد: این جلسه تنها برای مستحکم‌تر شدن ارتباط صمیمانه ما با خانواده کارگری بنیاد مستضعفان است و ما طی 3 سال گذشته، فراتر از مراودات اداری و سازمانی، یک انس و الفت عمیقی با کارگران بنیاد پیدا کردیم. وی با بیان اینکه این...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شانزدهمین نمایشگاه نقاشی خیریه هنرجویان کودک و نوجوان با عنوان «در امتداد خیال» در مؤسسه خیریه محک برپا می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حسینی گفت: نمایشگاه کتاب تهران محل رجوع به صنعت نشر خاورمیانه است. رسانه‌های سوئیس این نمایشگاه را بزرگترین رویداد فرهنگی در ایران معرفی کردند.

خبرگزاری مهر

یک کارشناس سیاسی گفت: لازم است مدیران شرکت‌های اقتصادی خصوصی و دولتی در سفر رییس جمهور به سوریه به صورت پر رنگ حضور داشته و در ملاقات‌ها به طرف سوری معرفی شوند.