دوشنبه 16 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، یکی از مراکز شیعی فعال در اروپا، مرکز فرهنگی اسلامی امام علی (ع) در شهر لوگانو (در ایالت تیچینو) سوئیس است که به‌دست مرحوم حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مقتدا حسینی تأسیس شد. این مرکز مستقل دینی و مردمی هیچ‌گونه وابستگی به دولت یا نهاد خاصی ندارد و اداره آن با تکیه بر شرع مقدس اسلام و قوانین آن کشور صورت می‌گیرد. مرکز امام علی (ع) عضو سازمان IRAS COTIS...

خبرگزاری تسنیم

مدیر مرکز امام علی (ع) لوگانوی سوئیس گفت: نمایشگاه کتاب تهران مهم‌ترین رویداد فرهنگی ایران و محل رجوع به صنعت نشر خاورمیانه است. رسانه‌های سوئیس نمایشگاه کتاب تهران را به‌عنوان بزرگترین رویداد فرهنگی سال در ایران معرفی کردند.

خبرگزاری مهر

مدیر مرکز امام علی (ع) لوگانوی سوئیس گفت: رسانه‌های سوئیس نمایشگاه کتاب تهران را به‌عنوان بزرگترین رویداد فرهنگی سال در ایران معرفی کردند.

خبرگزاری مهر

ویژه برنامه «یاد یار» به مناسبت فرا رسیدن دوازدهم اردیبهشت سالگرد شهادت آیت الله مرتضی مطهری، سه‌شنبه 12 اردیبهشت در خانه‌موزه شهید مطهری برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با توجه به حضور حداکثری دانشجویان در خوابگاه‌های دانشجویی و به منظور ارتقاء روحیه نشاط و سلامت و مشارکت و همدلی در میان دانشجویان در سال جاری نیز هفته خوابگاه‌های دانشجویی از 16 تا22 اردیبهشت 1402 با شعار «خوابگاه دانشجویی؛ عرصه مسئولیت پذیری و مشارکت جمعی» برگزار می‌شود. نظر به این که از طرح‌ها و ابتکارات نو و تجربیات موفق و برتر دانشگاه‌ها در...

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - نمایشگاه نقاشی‌های ماهیگیر بوشهری در دانشگاه خلیج فارس با عنوان من دریا را عاشقانه نقاشی کرده ام، بر پا شد.

خبرگزاری تسنیم

قاچاق فیلم آتش به خرمن سرمایه‌ها در سینما زده و این در حالی است که اقدامات انجام شده در این زمینه نتوانسته مرهمی برای فیلمسازان باشد و مدیران به اکران زودهنگام آثار قربانی بسنده کرده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرارو نوشت: سنگ مزار ناصرالدین شاه دارای ابعادی معادل 249 در 131 سانتی‌متر بوده که پیکره و چهره ناصرالدین شاه، ظاهرا در اندازه‌ای طبیعی با شمشیری در دست، حجاری شده است. حاشیه این سنگ قبر نیز با ظرافت تراشیده شده و به اشعاری در مدح شاه قاجار مزین شده است.

خبرگزاری مهر

برنامه های هفته خوابگاه های دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم اعلام شد این هفته از 16 تا 22 اردیبهشت 1402 برگزار می شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عصر 10 اردیبهشت ماه تالار سیف الله داد خانه سینما میزبان سینماگرانی بود که همچنان از مرگ ناباورانه کیومرث پوراحمد صحبت می کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یکی از نمایندگان نسبت به عملکرد کاملا یک‌جانبه صداوسیما در حمایت از وزیر صمت اعتراض کرد. کمتر کسی به این امر توجه کرد که این نیز رانتی بزرگ است که رسانه ملی به جای طرح بی‌طرفانه مسائل و ایفای نقش رسانه‌ای، وارد حمایت از وزیری شده که بحق یا ناحق از سوی مجلس در معرض استیضاح قرار گرفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عباس عبدی فعال سیاسی اصلاح طلب در یادداشت امروز خود در اعتماد به بررسی حذف سیدرضا فاطمی امین از دولت پرداخت.

وب‌گاه عصر ایران

نکوداشت آتیلا پسیانی بازیگر و کارگردان سینما و تئاتر ایران همزمان با زادروز این هنرمند، در خانه هنرمندان ایران برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

امام جمعه گرگان گفت: نباید اینگونه شود که مردم در این راه با افرادی مواجه شوند که نتیجه عکس بدهد و همچنین نباید منتظر تأثیر آنی این گفتگوها و تذکرها در جامعه باشیم. بلکه بابد یک کار مدت دار و مبنایی انجام شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آیت‌الله نورمفیدی گفت: آنهائی که می‌خواهند فریضه امر به معروف و نهی از منکر را انجام دهند باید انتخاب شده و کارشناس و خبره باشند تا مؤثر واقع شود.

وب‌گاه 55 آنلاین

برای مشاهده تصویر آتیلا پسیانی بعد از مدت ها بیماری با ما در ادامه همراه باشید.