دوشنبه 16 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون وزیر ارتباطات و رییس هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت درباره قطعی، اختلال در اینترنت و آنتن‌دهی موبایل که این روزها شدت یافته است، توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: آمار هفتگی فروش نمایش‌های به صحنه رفته در تالارهای مختلف مجموعه تئاتر شهر، تماشاخانه سنگلج و تالار هنر مشخص شد. در حال حاضر بیش از 40 نمایش ویژه مخاطبان بزرگسال و کودک در تماشاخانه‌های تهران در حال اجراست.

وب‌گاه خبر آنلاین

نویسنده یادداشت تاکید می‌کند: در 21 بند وظایف نیروی انتظامی در مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی سال 84، با وجود صراحت بندهای مصوبه موصوف، تاکنون توصیه‌ای مبنی برتوقیف افراد بدحجاب یا اتومبیل اشخاص بدحجاب اشاره ای نشده است مگر این‌که اخیرا قانون جدیدی تصویب شده که برای اجرا به پلیس ابلاغ شده باشد. یادمان باشد افراد خیابانی و فاسد حساب‌شان از دختران و زنان معترض مدنی در جامعه جداست.

وب‌گاه فرارو

طی دو قرن گذشته و با تبدیل‌شدن فلسفه به یک رشته دانشگاهی، ارتباط آن با خودیاری تا حد زیادی قطع شده است. هدف کتاب جدید کیرن ستیا، زندگی سخت است، این بوده که رسالت باستانی فلسفه، یعنی «یاری ما در یافتن راهمان» در مواجهه با تلاطم‌های زندگی، را احیا کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری جزئیات هدیه روز معلم به معلمان، فرهنگیان و اساتید را اعلام کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، ویژه برنامه «یاد یار» به مناسبت فرا رسیدن دوازدهم اردیبهشت سالگرد شهادت معلم و فیلسوف شهید، آیت الله مرتضی مطهری، روز سه‌شنبه 12 اردیبهشت با حضور خانواده معزز شهید مطهری، جمعی از چهره‌های علمی، دینی و همچنین دوستداران و اندیشمندان حوزه فرهنگ و هنر در محل خانه موزه شهید مطهری برگزار می‌شود. عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری،...

خبرگزاری مهر

رشت - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان از احیای هنر منسوخ شده «دارایی بافی» در این استان خبر داد و گفت: گیلان، میزبان برنامه مهر اصالت مرغوبیت صنایع‌دستی می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

یکی از نمایندگان نسبت به عملکرد کاملا یک‌جانبه صداوسیما در حمایت از وزیر صمت اعتراض کرد. کمتر کسی به این امر توجه کرد که این نیز رانتی بزرگ است که رسانه ملی به جای طرح بی‌طرفانه مسائل و ایفای نقش رسانه‌ای، وارد حمایت از وزیری شده که بحق یا ناحق از سوی مجلس در معرض استیضاح قرار گرفته است. این نیز «استفاده از امکانات عمومی برای امور شخصی» است. اگر معنای فساد را در کتاب‌ها یا اینترنت جست‌وجو...

خبرگزاری تسنیم

خانه کتاب و ادبیات ایران و دانشگاه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تفاهم‌نامه همکاری در زمینه‌های مختلف فرهنگی و هنری امضاء کردند.