دوشنبه 16 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

خبرگزاری تسنیم

معاون وزیر دادگشتری با اشاره به پیوستن ایران به کنوانسیون مبارزه با فساد و این که این سند را اجباری نمی‌دانیم گفت: کشورهای اروپایی با این موضوع مخالف بودند چرا که آنها از پول‌هایی که از کشورهای پولدار جهان سوم خارج می‌شد استفاده می‌کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، 2 جلد کتاب «مشاهیر وقف کتاب در ایران» نوشته علی صادق زاده وایقان را با معرفی با معرفی شیخ جعفر شوشتری، غلامرضا یزدجردی به‌تازگی با همکاری سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران و خانه کتاب و ادبیات ایران منتشر و راهی بازار نشر شده است. کتاب‌های منتشر شده درباره فرهنگ وقف کتاب در ایران هستند که دربرگیرنده معرفی ده نفر از واقفان و اهداکنندگان مشهور و...

خبرگزاری مهر

مشهد _ معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: سالانه مرمت اضطراری و جامع 100 اثر تاریخی این استان براساس نیاز و اولویت انجام میشود.

وب‌گاه خبر آنلاین

قطب الدین صادقی، هنرمند برجسته و نامدار ایرانی از تماشای کافه کات گفت.

وب‌گاه 55 آنلاین

نمایندگان دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی امروز؛ یکشنبه 10 اردیبهشت 1402 در جلسه 304 این مجلس به ریاست محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی، استیضاح سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت را در دستور کار قرار دادند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران از تشکیل مجمع مشورتی کمیسیون‌های فرهنگی و اجتماعی شورا‌های شهر مراکز استان‌ها خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیسی در جلسه استیضاح وزیر صمت تصریح کرد: باید با مافیای خودرو برخورد شود. پرونده‌های آنها در حال بررسی است و از هیچ موردی چشم پوشی نشده است. اولین مدعی در این زمینه دولت است.

خبرگزاری مهر

سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در همکاری با خانه کتاب و ادبیات، تعداد 2 جلد کتاب با عنوان «مشاهیر وقف کتاب در ایران» را به قلم علی صادق زاده وایقان منتشر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا درباره طرح افزایش جریمه‌های رانندگی گفت: از 130 بند تخلف رانندگی موجود آن چه از سوی پلیس برای افزایش مبلغ پیشنهاد شده مربوط هشت تخلف بسیار خطرآفرین است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اصحاب رسانه، با ماندن یا رفتن هیچ وزیری مشکل ندارند، مشکل موجود کشور اینست که به قانون عمل نمی‌شود و به لطایف‌الحیل از استیضاح وزرا جلوگیری می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

نماینده مردم ایلام در مجلس گفت: بازار خودرو امروز سرمایه اجتماعی مردم را منهدم کرده است.