دوشنبه 16 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به اینکه بدون توجه به سیاست‌های پولی - مالی نمی‌توان مشکلات موجود را برطرف کرد، گفت: استیضاح وزیر صمت در شرایط فعلی را صحیح نمی‌دانم.

خبرگزاری مهر

باشگاه کتابخوانی فرهنگسرای اندیشه با هدف ترویج کتابخوانی و تشویق عموم مخاطبان به ویژه نوجوانان به کتاب، فعالیت خود را در سال جدید آغاز کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 2، اکرم رجای، معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 2 اظهار داشت: به مناسبت هفته زمین پاک و گرامیداشت این ایام ویژه برنامه‌های متعدد آموزشی، فرهنگی، پاکسازی محیط از زباله در سطح سرای محلات21گانه، مراکزآموزشی، فرهنگی - مذهبی منطقه اجرا شد. وی افزود: در راستای حفاظت از میراث ارزشمند و اکولوژیک دره‌ی فرحزاد، باحضور جمعی...

خبرگزاری تسنیم

نویسنده کتاب «ریشه‌های الهیاتی مدرنیته» گفت: هرچند که منابع آنلاین جایگاه ویژه‌ای در دیپلماسی فرهنگی پیدا کرده‌اند، اما نباید از نقش کتاب در این حوزه غافل شد و همچنین شعر و داستان کوتاه دو مدیوم اصلی در زمینه تبادل فرهنگ است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک فیلسوف گفت: می‌توانم بگویم در یک دهه اخیر، فیلم‌های ایرانی در ارائه تمدن ایرانی به جهانیان بیشتر از کتاب‌ها نقش داشته‌اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک منتقد سینما گفت: ابتذال را مبتنی بر نوعی زیاده‌روی می‌دانم، و «فسیل» با نمونه‌های مشابهی که قبلا در این فضا داشته‌ایم متفاوت است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان گفت: استاد اذکایی همواره به این نکته مهم اشاره می‌کرد که از کتابداری به نویسندگی رسیدم.

وب‌گاه عصر ایران

کوثری گفت: چارچوب قانون مهم است. ما اگر تابع قانون باشیم خیلی از مسائل حل می‌شود، اما اگر برخی فراتر از قانون باشند باید قانون با آن‌ها برخورد کند. اگر افراد حجاب را رعایت نکنند آن وقت سنگ روی سنگ بند نمی‌شود؛ همه باید تابع قانون باشند.

خبرگزاری تسنیم

معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان گفت: نگاه کمیسیون بررسی موارد خاص دانشجویان نگاهی در جهت رفع مشکلات آنان است و محرمانه ماندن پرونده دانشجویان در این کمیسیون ضروری است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«12 مرد خشمگین» به ایران می‌آیند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فیلم سینمایی «دوازده مرد خشمگین» در سینماتک خانه هنرمندان ایران به نمایش درمی‌آید.

خبرگزاری مهر

آبادان - نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیری تخصصی شوراهای اسلامی شهر و روستا سبب بهبود شرایط مدیریت شهر و روستا می‌شود.

خبرگزاری مهر

رئیس جامعه انجمن‌های اقامتگاه‌های بوم گردی گفت: اگر طرح ارزیابی بوم گردی‌ها که دستورالعمل آن دی ماه به وزارت میراث فرهنگی داده شد، تصویب و اجرا شود؛ در تعیین نرخ اقامت‌ها تاثیر می‌گذارد.

خبرگزاری تسنیم

مهمتر از برکناری وزیر، انتخاب وزیر سالم و صالح و توانمند است و عقل سلیم حکم می کند کسی باید به عنوان وزیر صمت انتخاب شود که در دوران اخیر در این وزارتخانه هیچ مسئولیتی نداشته باشد.