دوشنبه 16 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

خبرگزاری ایرنا

رشت - ایرنا - مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان برگزاری رالی خزر تا خلیج فارس را مسیری برای توسعه گردشگری، صلح ودوستی و ورزش عنوان کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

بررسی تقاضای استیضاح وزیر صمت در دستورکار جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی است.

خبرگزاری مهر

فاطمه سجادی با دستان خالی مدرسه هدایت را راه انداخته و در این سال‌ها هزاران کودک مهاجر را آموزش داده است. او حالا باید ساختمان مدرسه را تحویل دهد و بزرگترین دغدغه‌اش اجاره ساختمان بعدی است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا نادعلی پیرامون روز شورا اظهار داشت: ما با تعالیم قرآنی و فرمایش پروردگارا «و امرهم شوری بینهم» و آنچه که در قانون اساسی ما آمده و در قوانین ما ذکر شده و عملیاتی شده است، چند مجموعه‌ی مهم به عنوان شورا تصمیم‌گیر و اثرگذار هستند. یکی مجلس شورای اسلامی است که همه با آن آشنا هستند و هر چهار سال همه برای انتخابات به هر صورت تلاش می‌کنند و...

خبرگزاری مهر

بررسی تقاضای استیضاح وزیر صمت در دستورکار جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی است.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - رییس انجمن هنرهای نمایشی کرمان با بیان اینکه هزینه تبلیغات سرسام‌آور افزایش پیدا کرده است گفت: به دلیل اینکه قیمت بلیت تئاتر افزایش چندانی نداشته، هزینه تبلیغات و اطلاع‌رسانی گروه‌های نمایشی بزرگترین معضل اهالی تئاتر و هنرهای نمایشی این استان محسوب می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

نوشهر - ایرنا - ساخت نخستین شهرک صنایع دستی تخصصی و گردشگری کشور در شهرستان رامسر از سال 1394 مطرح شد و با وجود پیگیری های انجام شده هنوز اجرایی نشده است طرحی که به تاکید کارشناسان انتظار است با تصمیم جهادی دولت سیزدهم به نتیجه برسد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

گلیم ایذه اگر از لحاظ مواد، رنگ و نقش نگاه کارشناسانه داشته باشد، به شرط این‌که شاخص‌های بین‌المللی را کسب کند قابلیت جهانی شدن را دارد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد: امسال را به سال شکوفایی هر چه بیشتر فرهنگ و هنر در همه نقاط کشور و بویژه در فارس و شیراز تبدیل خواهیم کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ابوالفضل فکوری، دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه 8 اردیبهشت ماه تهران بود. متن سخنرانی به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم «انَما بُعِثتُ مُعَلِما. با آغاز پروسه انقلاب اسلامی و نقطه کانونی تحولی آن در بهمن 57، که چرخش نظام طاغوتی به نظام توحیدی بود. شاهد نظم سیاسی نوینی در سطح...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: علی ربیعی، سخنگوی دولت روحانی گفت: می‌خواهم بگویم دچار انحراف شدیم. قرار بود که به گفته شهید مطهری فلسفه مارکس را یک مارکسیست در دانشگاه درس دهد. قرار بود که هر کسی اسلحه برداشت و آدم کشت و خون کسی را ریختن، این خط قرمز باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اضطراب و استرس یکی از مشکلات رایج در دنیای امروز است که با یک‌سری ترفندهای ساده و البته کاربردی می‌توانید بر اضطراب و استرس غلبه کنید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیر علمی جشنواره عکس، گرافیک و نقاشی مدرسه گفت: زمینه جذب افراد بعد از برگزیده شدن در حوزه‌های مختلف فراهم است.