دوشنبه 16 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: خودرو چه تولید ملی است که هر زمان دشمن فیتیله تحریم‌ها را بالا می‌برد بازار آن برهم می‌ریزد و به قاتلان مردم تبدیل شده است.

خبرگزاری مهر

اردبیل - مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: بیش از 20 هزار نفر از علاقه‌مندان به رویدادهای گردشگری از جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر در جعفرآباد مغان بازدید کردند.

خبرگزاری مهر

نماینده مردم ایلام در مجلس گفت: بازار خودرو امروز سرمایه اجتماعی مردم را منهدم کرده است.

وب‌گاه گسترش

انتخاب هدیه در مناسبت‌های مختلف ممکن است تا حدی دشوار باشد. اینکه چه چیزی را به عنوان هدیه انتخاب کنیم؟ بهترین هدیه برای اطرافیانمان چیست؟ همانطور که می‌دانید وجود تزیینات در هر خانه از ضروریات است. در این راستا تابلو دیواری اولین عنصر تزیینی است که باید نسبت به خرید آن اقدام کرد. بنابراین می‌توانیم از آن به عنوان هدیه استفاده کنیم. اگر با خصوصیات هر فرد آشنا باشید، می‌توانید بر اساس...

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: خودرو چه تولید ملی است که هر زمان دشمن فیتیله تحریم‌ها را بالا می‌برد بازار آن برهم می‌ریزد و به قاتلان مردم تبدیل شده است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رئیس گروه دفاتر گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان گفت: صندوق قرض‌الحسنه گردشگری در راستای حمایت و مشارکت بیشتر بخش خصوصی در استان تاسیس و راه‌اندازی شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا گفت: مبالغ جرائم تخلفات حادثه‌سازی باید افزایش پیدا کند، پیشنهاد ما این است که چند برابر شود و بالای 200 تا 300 درصد افزایش پیدا کند.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جانشین رئیس پلیس راهور فراجا در واکنش به برخی انتقادها در مورد افزایش مبلغ جرائم رانندگی در شرایط اقتصادی فعلی گفت: دنبال جریمه نیستیم، دنبال این هستیم که راننده‌ای تصور نکند که تخلف کردنش به مبلغ جریمه می‌ارزد.

وب‌گاه عصر ایران

جریمه تخلفات حادثه‌ساز باید به گونه‌ای باشد که بازدارندگی ایجاد کند چرا که اساس و فلسفه جریمه رانندگی ایجاد بازدارندگی و حفظ جان راننده، سرنشینان خودرو و دیگر کاربران ترافیک است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا درباره طرح افزایش جریمه‌های رانندگی گفت: از 130 بند تخلف رانندگی موجود آن چه از سوی پلیس برای افزایش مبلغ پیشنهاد شده مربوط هشت تخلف بسیار خطرآفرین است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مشاور عالی انجمن خوشنویسان ایران گفت: افکار عمومی جامعه خوشنویسی به شدت با حذف خط نستعلیق از بخش بین الملل جشنواره یاس یاسین مقابله کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری در صفحه توئیتر خود نوشت: خواص به جای سخنرانی و تکرار کلمات رهبری، راهکار عملی ارائه دهند.

خبرگزاری تسنیم

یازدهمین دوسالانه ملی نگارگری ایران، عصر روز گذشته با معرفی برگزیدگان بخش‌های مختلف در موزه هنرهای معاصر تهران به کار خود پایان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:«نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را به‌صورت گذرا و در میان اخبار و گزارش‌های منتشرشده در مطبوعات مرور کنیم.

خبرگزاری تسنیم

دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی از سری برنامه های بیستمین دوره جشنواره بین المللی امام رضا علیه السلام، به میزبانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور برگزار می شود.