دوشنبه 16 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه عصر ایران

در مراسم اختتامیه جشنواره دانش آموزی عکس، گرافیک و نقاشی مدرسه که عصر روز 8 اردبیهشت ماه در تالار سوره حوزه هنری برگزار شد، از برگزیدگان در بخش های مختلف تقدیر شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فیلم سینمایی «دوازده مرد خشمگین» در سینماتک خانه هنرمندان ایران به نمایش درمی‌آید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر فنی شبکه شاد گفت: بخش جانبی جشنواره عکس، گرافیک و نقاشی مدرسه ایده گرفتن از دانش آموزان برای تهیه هویت گرافیکی شبکه شاد بود.

خبرگزاری مهر

چهارمین دوره جشنواره دانش آموزی عکس، گرافیک و نقاشی مدرسه با حضور شرکت‌کنندگان خارجی و تقدیر از برگزیدگان به اتمام رسید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دهمین دوره کرسی‌های آزاد اندیشی با عنوان «راهبرد تحول؛ ضرورت گام دوم انقلاب اسلامی» به همت مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم و اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی طلوع مهر در دانشگاه طلوع مهر قم به صورت حضوری و مجازی آغاز شد. حجت الاسلام والمسلمین محسن مهاجرنیا در اولین نشست این دوره گفت: با توجه به تأکیدی که مقام معظم رهبری در مشهد در خصوص بحث...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سازمان امور دانشجویان، کارگاه آموزشی کارشناسان کمیسیون بررسی موارد خاص دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان‌های گلستان و سمنان، با حضور ارژنگ، معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان، دانشور، مدیرکل امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان و شتایی، رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، ششم اردیبهشت ماه در سالن اندیشه دانشگاه...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شهردار منطقه 8 گفت: ارائه خدمات سلامت و پایش سلامت شهروندان کم برخور دار در محلات محروم با مشارکت گروه‌های جهادی انجام می شود.

خبرگزاری تسنیم

آئین اختتامیه چهارمین جشنواره عکس، گرافیک و نقاشی «مدرسه» عصر دیروز در سالن سوره حوزه هنری برگزار شد.

خبرگزاری مهر

معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان گفت: نگاه کمیسیون بررسی موارد خاص دانشجویان نگاهی در جهت رفع مشکلات آنان است و محرمانه ماندن پرونده دانشجویان در این کمیسیون ضروری است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بررسی تقاضای استیضاح سید رضا فاطمی امین، وزیر صنعت، معدن و تجارت از دیگر برنامه های هفته جاری صحن علنی مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فرصت ارسال آثار و ثبت‌نام در رویداد‌های «اولین جشنواره فرهنگی و هنری دانشجویان خوابگاهی دانشگاه تهران» فردا یک شنبه 10 اردیبهشت ماه به پایان می رسد. این جشنواره با شعار «زندگی خوابگاهی؛ تمرین مشارکت گروهی و مسئولیت‌پذیری اجتماعی» با برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری در دو بخش بخش رقابتی و نمایشگاهی (نمایشگاه فرهنگ استان‌ها و تولیدات علمی و فرهنگی...

خبرگزاری مهر

صدها فرزند ماندگار و مفید مرحوم اذکایی در عالم تحقیق و علم ساله و دهه‌ها و سده‌ها راهنما و دستگیر علم پژوهان و دانشجویان و تمام محققان تاریخ کشف حقایق خواهند بود.

وب‌گاه عصر ایران

دو فیلم مستند مجتبی میرتهماسب در مستندات یکشنبه خانه هنرمندان ایران به نمایش در می آید.

وب‌گاه گسترش

بررسی تقاضای استیضاح سید رضا فاطمی امین، وزیر صنعت، معدن و تجارت فردا یکشنبه در دستور کار صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرار می گیرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کتاب بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم (1401) یک سال پس از برگزاری این رویداد، منتشر شد.