دوشنبه 16 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون گردشگری وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: تمام کشورهای دنیا بازار هدف گردشگری ایران هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

دو فیلم مستند مجتبی میرطهماسب در مستندات یکشنبه خانه هنرمندان ایران به نمایش در می آید.

خبرگزاری مهر

اردبیل - معاون گردشگری وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: تمام کشورهای دنیا بازار هدف گردشگری ایران هستند.

خبرگزاری مهر

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: رایزنان فرهنگی در خارج از کشور موظف به کمک برای توسعه صادرات صنایع فرهنگی هستند

خبرگزاری ایرنا

شهرقدس - ایرنا - رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهرقدس گفت: زیرساخت‌های فرهنگی و آموزشی شهرستان قدس متناسب با جمعیت این شهرستان نیست و باید برای آن چاره‌اندیشی کرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس دانشگاه تهران در اجلاس دانشگاههای برتر ایران و روسیه پیشنهاد کرد اتحادیه دانشگاه‌های سازمان همکاری شانگهای تشکیل شود و از آمادگی این دانشگاه برای ایجاد دبیرخانه در ایران خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جلسات علنی مجلس شورای اسلامی در هفته آینده در روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه برگزار می‌شود که دستورکار نمایندگان مجلس در این جلسات به شرح زیر است: - ادامه بررسی گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها درباره طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی - ایرادات شورای نگهبان در طرح اصلاح قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری -...

وب‌گاه مشرق نیوز

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: امیدواریم توسعه روابط ایران با همسایگان و کشورهای عربی مانند عربستان تأثیر مثبت خود را در عرصه اقتصادی هم بگذارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک کارشناس ارشد ترافیک با بیان اینکه افزایش مبلغ جرائم رانندگی دارای اثر بازدارندگی است، پیشنهاد کرد که این رقم جرائم متناسب با نوع وسیله نقلیه باشد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دهمین برنامه «مستندات یکشنبه» که ذیل مجموعه سینماتک خانه هنرمندان ایران به پخش فیلم‌های مستند می‌پردازد، به نمایش دو فیلم مستند «ساز مخالف» و «صدای دوم» به کارگردانی مجتبی میرتهماسب محصول سال 1383 اختصاص دارد.

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - نصرالله ابراهیمی معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر روز جمعه در گفت وگو با ایرنا گفت: خلیج فارس به عنوان یک آبراه استراتژیک در همه دوره‌های تاریخی مورد اهمیت بوده و وجود بقایای بنادر تاریخی در کرانه خلیج فارس نشان می‌دهد.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه با تاکید بر اینکه با هیچ تخلفی در محدوده طاق‌بستان مماشات نمی‌شود، گفت: در جانمایی طرح‌ها و صدور مجوزهای ساخت و ساز در این منطقه باید به گونه‌ای عمل شود که فضای آن را به هم نریزد و نظم مناسبی داشته باشد.