دوشنبه 16 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

خبرگزاری تسنیم

نمایندگان تشکل های دانشجویی در دیدار با رهبر انقلاب نکاتی را مطرح کردند.

خبرگزاری مهر

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی گفت: برنامه ریزی در جهت رفع مشکلات قهرمانان و ورزشکاران از دغدغه های نمایندگان مجلس است.

خبرگزاری مهر

رئیس بهره برداری از عمارت مسعودیه گفت: عملیات مرمت و احیای عمارت تاریخی مسعودیه به زودی انجام می شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون میراث فرهنگی وزارت میراث فرهنگی و صنایع دستی گفت: ایکوموس یک سرمایه اجتماعی است که ظرفیت‌های علمی آن باید مورد استفاده قرار بگیرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جمعی از دانشجویان و نمایندگان تشکل های دانشجویی امروز با رهبر انقلاب دیدار کردند که نمایندگان اتحادیه های دانشجویی مطالبات خود را در این دیدار مطرح کردند. امیرمحمد کولانی، دبیر کل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان به نمایندگی از این تشکل دانشجویی مطالبی را در حضور رهبر انقلاب مطرح کرد که متن کامل صحبت های وی به شرح زیر است: بسم ا... الرحمن الرحیم سال...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: گردشگران و دوستداران موزه و تاریخ، هم‌زمان با تعطیلات عید سعید فطر می‌توانند با 50 درصد تخفیف بهای بلیت، از خدمات موزه‌ای و گردشگری کتابخانه و موزه ملی ملک بهره‌مند شوند.

وب‌گاه 55 آنلاین

برای مشاهده واکنش مردم سودان به درگیری شدید ارتش سودان در خیابان با ما در ادامه همراه باشید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر میراث فرهنگی گفت: امروزه در برخی از مواقع با زیبایی در بعضی از کار‌ها و آثار خداحافظی کرده‌ایم. در حقیقت زیبایی اکنون حلقه مفقوده ماست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی از تهیه طرح استیضاح ضرغامی در مجلس خبر داد.

خبرگزاری مهر

کتاب «علی کوچولو، کمد و ماهی» شامل دو سروده از مصطفی رحماندوست توسط انتشارات کتاب نیستان چاپ و راهی بازار نشر شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، «زیبایی» را حلقه مفقوده آثار معاصر دانست، گفت: «مرمت‌» یک کار متعالی است و عادی نیست، کاری کاربردی است که نیاکان ما آن را زیبا انجام می‌دادند، اما امروزه در برخی از مواقع با زیبایی در آثار خداحافظی کرده‌ایم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ستاد امر به معروف و نهی از منکر در خصوص جوابیه به نامه عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس، یک اطلاعیه صادر کرد.