دوشنبه 16 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه اقتصاد نیوز

به‌نظر می‌رسد محمود احمدی نژاد از حضور اعضای دولتش در کابینه ابراهیم رئیسی رضایت دارد. این در حالی است که هرگونه اعتراض به وضعیت موجود اقتصادی و معیشتی مردم، تقابل با کادرهای احمدی‌نژادی حاضر در دولت خواهد بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون گردشگری وزارت صنایع دستی و گردشگری گفت: پیش‌بینی می‌شود گرایش سفر علاوه بر نواحی مرکزی و جنوبی کشور به سمت شمال و غرب نیز توسعه یابد.

وب‌گاه ورزش سه

رئیس سازمان صدا و سیما توضیحاتی درباره عدم پرداخت حق پخش به باشگاه‌ها ارائه داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هفت ماه از اعتراضات مردم بعد از فوت مهسا امینی می‌گذرد و احمدی‌نژاد، بقایی و مشایی بعد از آن‌که رئیس دولت نهم و دهم به عضویت مجمع تشخیص مصلحت نظام درآمد، از حجم انتقادات‌شان کاستند و سکوت پیشه کردند. سکوتی که به‌نظر می‌رسد متاثر از حضور گسترده نیروهای احمدی‌نژاد در دولت رئیسی، بی‌دلیل نیست.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان صداوسیما توضیحاتی را درباره موضوع حق پخش تلویزیونی در حوزه ورزش ارائه کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی، امروز (30 فروردین1402) با حضور در منزل مرحوم عماد افروغ، جامعه‌شناس و رییس کمیسیون فرهنگی مجلس هفتم درگذشت وی را به فرزندان و خانواده ایشان تسلیت گفت و علو درجات را برای آن مرحوم از خداوند متعال مسألت کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری آنلاین نوشت: دبیرکمیسیون فرهنگی مجلس گفت: 500 هزار تا 3 میلیارد تومان جریمه نقدی در نظر گرفته شده است. منتها مبالغ میلیاردی برای اماکن عمومی مانند فروشگاه‌ه، مراکز خرید و مجتمع‌هاست که اگر بعد از چندین بار تذکر به اجرای قوانین نیانجامید، اعمال شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

دفاع همزمان عبدالحمید از صهیونیسم و بهائیسم از رازهای پشت پرده خبر می‌دهد. تاریخ‌کاوی صهیونیسم و بهائیسم نشان می‌دهد که هر دو از اندیشه امپریالیسم و استعمار به منظور سرکوب مسلمانان و از بین بردن فرهنگ اسلام برآمده‌اند.

وب‌گاه عصر ایران

وزن قابل حمل بلوگا در مقایسه با سوپرگاپی (که قبل از بلوگا قطعات ایرباس را جابجا می‌کرد) دو برابر و حجم قطعاتی که جابجا می‌شوند تا 30 درصد افزایش یافته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: اصغر فرهادی بیان کرد: در دوران رقابت و حسادت‌ها نمونه و مشابهی از کیومرث پوراحمد دیگر نخواهیم داشت.