دوشنبه 16 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در این نشست اظهار کرد: بسیاری از دانشگاهیان از اسناد تخصصی حوزه خود باخبر نیستند. وی با تأکید بر مشارکت اساتید در نوشتن اسناد ادامه داد: نخبگان باید مشارکت حداکثری در نگاشت اسناد داشته باشند لذا اینگونه می‌توانیم انتظار داشته باشیم که اسناد...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری درباره راهکارش برای جلوگیری از رقصیدن در مکان‌های فرهنگی صحبت کرد.

خبرگزاری مهر

ترجمه کتاب «قرآن و علوم طبیعی» اثر مهدی گلشن توسط رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در ایتالیا به چاپ رسید.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری میزان

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: امسال شاهد رشد 15 درصدی سفر‌های مردم از 25 اسفند تا 15 فروردین بودیم.

خبرگزاری مهر

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: امسال شاهد رشد 15 درصدی سفرهای نوروزی بودیم، البته این رقم مربوط به 25 اسفند تا 15 فروردین ماه است.

وب‌گاه فرارو

امام (ره) نیز در پیام 8 ماده‌ای خود یکی از نکاتی که داشتند، مذمت از کسانی است که به حوزه دینی افراد سرک کشیده و خلاف داشته‌اند؛ لذا تکلیف کرده‌اند که تفحص در مسائل حوزه خصوصی افراد نشود. این نوع رفتار‌ها شکاف بین طبقاتی اجتماعی و بدبینی‌ها را افزایش می‌دهد که چنین پدیده‌ای از بی‌حجابی بدتر است. در حقیقت رویارو قرار دادن مردم از زشت‌ترین و ناصحیح‌ترین اقداماتی است که می‌توان انجام داد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل به‌نشر گفت: حضور کتابفروشی‌ها در نمایشگاه کتاب در راستای تحقق شعار عدالت فرهنگی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ستاد امر به معروف و نهی از منکر در پاسخ به اظهارات مجتبی توانگر، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، جوابیه‌ای صادر کرد و نوشت: قبل از اینکه ادعای خلاف واقع بودن اظهارات رئیس محترم ستاد امر به معروف و نهی از منکر درباره بی توجهی مجلس به طرح عفاف و حجاب را مطرح نمایند، بهتر بود اطلاع دقیقی از این مسئله کسب می‌کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ستاد امر به معروف و نهی از منکر در پاسخ به اظهارات مجتبی توانگر یانیه‌ای صادر کرد و نوشت: قبل از اینکه ادعای خلاف واقع بودن اظهارات رئیس محترم ستاد امر به معروف و نهی از منکر درباره بی توجهی مجلس به طرح عفاف و حجاب را مطرح نمایند، بهتر بود اطلاع دقیقی از این مسئله کسب می‌کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به مناسبت روزجهانی قدس و به همت خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در پیشاور و همچنین مشارکت سرکنسولگری ایران، جرگه صلح ملی بین المذاهب ایالت خیبرپختونخوا و شورای امامیه اتحاد بین المسلمین پیشاور همایش «قدس هویت و اعتبار جهان اسلام» در دو نشست باحضور رهبران احزاب مختلف، شخصیت‌های برجسته سیاسی، مذهبی، فرهنگی، علمی و دانشگاهی، علمای شیعه و سنی برگزار...

وب‌گاه خبر آنلاین

محمد خوش چهره به خبرآنلاین گفت: مرحوم افروغ درتقسیم بندی‌ها با رای اصول‌گرایان به مجلس هفتم راه یافت ولی این‌که بگویند ایشان و امثال ایشان صرفا اصول‌گرا هستند، در حق ایشان جفا بود، به‌نظر من ایشان در خیلی از حوزه‌ها فراجناحی بودند.