دوشنبه 16 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه خبر آنلاین

طبق قانون و شرع، همه وظیفه داریم امر به معروف و نهی از منکر کنیم، یعنی در محدوده ای که قانون به ما اجازه داده است، تذکر بدهیم و از هر نوع برخورد فردی اجتناب کنیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آیین پایانی هفته هنر انقلاب اسلامی با تقدیر از چهره ماندگار هنر انقلاب سال 1401، شامگاه 27 فروردین 1402 در حوزه هنری برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از تولید فیلم‌های جدید در سال جدید خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مراسم اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی در حوزه هنری برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم اختتامیه هفته هنر انقلاب از رونق ادبیات حوزه فرهنگی و هنرمندان سرافراز کشور در تراز انقلاب اسلامی گفت.

خبرگزاری مهر

مراسم اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی در حوزه هنری برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

در مراسم معرفی چهره برگزیده هنر انقلاب اسلامی سال 1401، مهدی سیار چهره برگزیده و هدایت الله بهبودی چهره ماندگار هنر معرفی شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پردیس تئاتر تهران شب گذشته، 26 فروردین ماه 1402 میزبان کاظم نظری مدیر کل محترم هنر‌های نمایشی بود.

خبرگزاری تسنیم

کمیسیون‌های تخصصی مجلس عصر امروز جلسه داشتند که موضوعات مختلفی را بررسی و مصوباتی داشتند که در این گزارش می‌خوانید.

وب‌گاه عصر ایران

در یک عصر پاییزی سال 1930 میلادی، زمانی که ویل دورانت در خانه‌اش در نیویورک سرگرم جمع کردن برگ‌ها بود، مردی غریبه و شیک‌پوش به سراغ این مورخ برجسته آمد و به او گفت که قصد خودکشی دارد. در نتیجه دورانت تصمیم گرفت کتابی درباره معنای زندگی بنویسد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر کل هنرهای نمایشی کشور طی نشستی با امین اشرفی رییس پردیس تئاتر تهران گفت: در راستای ارتقا کمی و کیفی فعالیت‌های این مجموعه گروه‌هایی که از طرف پردیس تئاتر تهران به اداره کل معرفی شوند در شورای حمایت مطرح می‌شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ن جوان معتادی که می‌گوید در المپیاد ریاضی کشوری نفر دوم شده بود، بعد از ازدواج در دام اعتیاد گرفتار شد و سپس به قتل فجیع و هولناکی دست زد. او دختر 7 ساله خود را خفه کرد و در حالی که فکر می‌کرد «باران» فوت‌شده او را با همدستی یک نفر در یخچال گذاشت. این در حالی است که بر اساس تحقیقات صورت‌گرفته مشخص‌شده که باران در آن زمان هنوز زنده بوده است.

خبرگزاری مهر

کتاب «جامع حکمت شرق و غرب» نوشته سید حسین امامی توسط مؤسسه انتشارات اطلاعات منتشر و راهی بازار نشر شد.

خبرگزاری تسنیم

16 عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان موفق به کسب نشان و دیپلم افتخار در سی‌امین مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان انجمن هیکاری کشور ژاپن شدند.