یک‌شنبه 15 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس گفت: آزادی های بی حد و حصر حتی در کشورهای اروپایی معنا و مفهومی ندارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - چهره هنر انقلاب اسلامی در حوزه موسیقی با اشاره به تاثیر این هنر در سینمای انقلاب گفت: موسیقی یکی از پرچم‌داران هنر انقلاب اسلامی است و کارکردهای موازی با سایر هنرها از جمله سینما دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در 29 فروردین 57 امام خمینی (ره) با انتشار پیامی ضرورت حفظ ارتش را اعلام و در جهت انسجام، یکپارچگی و وحدت ارتش تاکید کرد.

وب‌گاه عصر ایران

به طور کلی هنرمندانی که اظهار پشیمانی و ندامت کرده اند و به آغوش مردم و جامعه برگشته‌اند تلاش می‌کنیم برای آنها فضای کار را فراهم کنیم اما آنها که همچنان سر ناسازگاری با آرمان‌های مردم ایران را دارند، قصه‌شان متفاوت است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حجت‌الاسلام حسین جلالی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس از نامه اعضای این کمیسیون به سردار احمدرضا رادان فرمانده فراجا در حمایت از طرح عفاف و حجاب خبر داد

خبرگزاری مهر

مجموعه «تئاتر، تماشا و نگاه برانگیخته از منظری اروپایی» نوشته اریکا فیشر لیشته با ترجمه سارا رسولی‌نژاد و مهدی مشهور توسط نشر افق منتشر و راهی بازار نشر شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بازار بزرگ دلگشا در سال 1398 اندک اندک کار خود را آغاز کرد و با میزبانی از بهترین فروشندگان بازار تبدیل به سکوی توزیع کالای با کیفیت در تهران شد؛ سکویی که حامی ویژه فروشندگان جوان و تولیدکنندگان با کیفیت ایرانی است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

لانچیا Pu+Ra HPE، یک خودرو کانسپت با شکل و شمایل سفینه‌های فضایی اخیرا رونمایی کرده است.

وب‌گاه فرارو

صلاحیت عمومی در واقع عنوانی برای تحت فشار قرار دادن اساتید است. در نهایت از آن‌ها خواستم واضح اعلام کنند در چه بخشی رد شده‌ام، چون هیات علمی صفر کیلومتر نبودم. گفتم اگر پرونده آموزشی، پژوهشی و اخلاقی من کوچک‌ترین خط ناخوانا، کج و کم‌کاری دارد حاضرم کناره‌گیری کنم و حتی حقوقم را بر می‌گردانم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کادر هوادار با توجه به موقعیت مناسب در جام حذفی باید هرچه زودتر این بازی را فراموش کند.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا -2عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس موفق به کسب نشان و دیپلم افتخار در سی‌امین مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان انجمن هیکاری کشور ژاپن شدند.

وب‌گاه الف

آیین پایانی هفته هنر انقلاب اسلامی با معرفی هدایت‌الله بهبودی به عنوان چهره ماندگار، محمدمهدی سیار، به عنوان چهره برتر هنر انقلاب و سرود سلام فرمانده به عنوان رویداد برتر سال 1401 برگزار شد.

وب‌گاه ورزش سه

کادر هوادار با توجه به موقعیت مناسب در جام حذفی باید هرچه زودتر این بازی را فراموش کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

درحالی که ما هنوز درگیر اخبار ضد و نقیض از واردات خودروهای دسته دوم هستیم و برای خرید یک ماشین 12 هزار دلاری، باید چندین ماه در صف بمانیم، شرکت‌های پیشرو در دنیا به فکر 50 سال آینده هستند و قصد دارند تا با ایده‌های جاه طلبانه، سرمایه و پول را به سمت شرکت خود جذب کنند.