دوشنبه 16 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست هم‌اندیشی دبیران انجمن‌های علمی دانشجویی و کانون‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی، ادبی و مذهبی این دانشگاه با حضور عبدالله معتمدی رئیس دانشگاه، داود حسین پور معاون پژوهشی و محمدعلی اسلامی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه در سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد این دانشگاه برگزار شد. رئیس دانشگاه علامه طباطبائی در این نشست اظهار داشت: انجمن‌های...

خبرگزاری مهر

دامغان - کارشناسان اعتقاد دارند که بازار فروش یکی از مهمترین مشکلات تولیدکنندگان صنایع دستی در دامغان است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو، در حاشیه برگزاری اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی و انتخاب محمد مهدی سیار شاعر و ترانه سرای کشور به عنوان چهره هنر انقلاب اسلامی وی در مورد کوله بار سنگین و تعهدی که که از فردای انتخاب به این عنوان بر دوشش است به خبرنگار خبرگزاری دانشجو گفت: هنرمند همینکه به پشت سرش نگاه کند و خود را دارای افتخاراتی ببیند تمام می‌شود، هنرمند تا زمانی هنرمند است که بیشتر...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

16 کودک و نوجوان ایرانی توانستند موفق به دریافت نشان و دیپلم افتخار سی‌امین مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان انجمن هیکاری ژاپن شوند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، وزیر ارشاد شب گذشته و در حاشیه مراسم اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی و چهره برتر در جمع خبرنگاران گفت: به طور کلی تلاش می‌کنیم برای افرادی که اظهار ندامت و پشیمانی کرده‌اند و به آغوش مردم و جامعه برگشته‌اند، فضای کار را فراهم کنیم. آنها که همچنان سر ناسازگاری با آرمان‌های مردم ایران را دارند، قصه‌شان متفاوت است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس حوزه هنری‌انقلاب اسلامی از نمایشگاه «هنر انقلاب» بازدید کرد.

خبرگزاری مهر

لایحه اهداف، وظایف و اختیارات وزارت میراث فرهنگی به تصویب هیات وزیران رسید و در این لایحه هر کدام از این وظایف و اختیارات تشریح شده اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

هفتمین برنامه «صمیمانه» با حضور با تعدادی از مدیران شبکه نمایش خانگی و مدیران فرهنگی برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: هنرمندانی که در حوزه فعالیت‌ها و جریانات خاصی بودند، اظهار ندامت و پشیمانی کردند، به آغوش مردم و جامعه بازگشتند، فضای کار را برای آنان فراهم می‌کنیم اما برای کسانی که همچنان سر ناسازگاری با آرمان‌های مردم ایران دارند، شرایط متفاوت است.

خبرگزاری مهر

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: چند بار است که طرح استیضاح ضرغامی در مجلس تهیه می‌شود، اما هیئت رئیسه این استیضاح‌ها را حتی به کمیسیون فرهنگی ارجاع نداده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

نهمین برنامه «مستندات یکشنبه» در خانه هنرمندان ایران با نمایش فیلم مستند «زن به روایت مرد» ساخته سعید نوری، رابطه زنان و سینمای ایران پیش از انقلاب اسلامی را مورد بررسی قرار داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مجموعه سه‌جلدی «تئاتر، تماشا و نگاه برانگیخته از منظری اروپایی» نوشته اریکا فیشر لیشته به‌تازگی با ترجمه سارا رسولی‌نژاد و مهدی مشهور توسط نشر افق منتشر و راهی بازار نشر شده است. عناوین اول تا سوم نامبرده، کتاب‌های یک تا سه مجموعه «بوطیقای نو» هستند که این‌ناشر چاپ می‌کند. مجموعه بوطیقای نو، با دبیری فارِس باقری تدوین و منتشر می‌شود و هدف از انتشار...