یک‌شنبه 15 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه خبر آنلاین

ایشان بسیار شخصیت صریح و شجاعی در بیان نقطه نظرات خودش داشت ولی درعین حال مراقب بود که از چهارچوب‌ها خارج نشود و این برای کسانی که با این رویکرد تولید فکر می‌کنند کار بسیاردشواری است یعنی در بیان اندیشه‌شان یا در نوآوری‌شان ولنگار نیستند و به شدت روی یک اصولی پایبند هستند

خبرگزاری تسنیم

سومین نشست از سلسله نشست‌های تخصصی «خط سوره» روز گذشته 26 فروردین با محوریت نسبت سوره با ادبیات با حضور علی محمد مؤدب، شاعر و دستیار وزیر فرهنگ و ارشاد در امور شعر، قاسمعلی فراست نویسنده و منتقد ادبی و نعمت الله سعیدی، پژوهشگر و نویسنده برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران از فراگیری آموزش‌های مهارتی توسط یک هزار و 817 نفر دوره از معتادین بهبود یافته در راستای توانمندسازی برای ورود به بازار کار و حضور در چرخه تولید، خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

حسین دارابی چهره برگزیده هنر انقلاب در بخش سینمایی می‌گوید که نسل تازه هنر انقلاب در یک دهه اخیر ماحصل غیرت جمعی است که باعث شد تا فیلمسازان انقلابی وارد عرصه شوند؛ این حس و حال بدون شک متأثر راهی است که آوینی برای ما گشود.

خبرگزاری تسنیم

مراسم یادمان و بزرگداشت کیومرث پوراحمد، کارگردان فقید سینما و تلویزیون در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بر اساس آمار یک و نیم میلیون نفر از نمایشگاه قرآن کریم امسال بازدید کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ضرایب این دروس برای نوبت دوم کنکور 1402 اعلام شده است

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - 16 عضو مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان موفق به کسب نشان و دیپلم افتخار در سی‌امین مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان انجمن هیکاری کشور ژاپن شدند.

خبرگزاری ایرنا

شهرقدس - ایرنا - معاون فرهنگی هنری حوزه هنری استان تهران با اشاره به نامگذاری هفته هنر انقلاب اسلامی از 20 فروردین (سالروز روز شهادت سیدمرتضی آوینی) تا 26 فروردین گفت: طی هفته مذکور در شهرستان‌های استان تهران مثل قدس، ورامین، پیشوا، رباط کریم، دماوند و بهارستان قریب 50 برنامه متخلف تدارک دیده و اجرا شد.

خبرگزاری تسنیم

کارگردان سریال «زیرخاکی» اعتقاد دارد در صدا و سیما کارشناسی اتفاق نمی‌افتد و تا مادامی که مدیران کنونی رسانه ملی به این جمع‌بندی نرسند که تحول باید در درون خودشان شکل بگیرد، تحولی اتفاق نمی‌افتد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نویسنده در یادداشت حاضر با اشاره به این که زبان تنها به آنچه بیان است، اختصاص ندارد، آن را به همه ساحت زندگی سرایت می‌دهد و برای مثال می‌گوید اگر معماری و ساختار شهری شهر تهران با زبان زور قابل حل باشد دیگر مسایل از جمله برخورد با جوانان و اصلاح رفتاری آنان میسر خواهد بود و اگر نه، جوانان به زبان هنر مجهز هستند سیاست اقتضاء دارد با آنان به زبان هنر سخن گفته شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

درحالی که یک مادر معتاد به قتل دخترش با روش خفگی اعتراف کرده بود، اما نتیجه پزشکی قانونی دلیل فوت را خفگی به علت کمبود اکسیژن محیط است اعلام کرد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: سال گذشته و در راستای حمایت از کارآفرینان و فعالان حوزه صنایع دستی استان، بیش از 70 میلیارد ریال تسهیلات در قالب تسهیلات مشاغل خانگی تبصره 18، توسط بانک رفاه کارگران و بانک کارآفرینی امید پرداخت شد.

خبرگزاری مهر

در تولیدات صنعت سرگرمی ایالات متحده تلاش می‌شود این پیام القا شود که یانکی‌ها، همیشه جهان را از خطرات مهلک (نازیسم و کمونیسم تا بیماری‌های ناشناخته و طوفان‌های ویرانگر) نجات می‌دهند.