دوشنبه 16 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه گسترش

تیکنا، یک رسانه مستقل است که فعالیت خود را در سال 1401 و مبتنی بر شعار «تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین» آغاز کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

محمد هژبر ابراهیمی مجسمه‌ساز پیشکسوت دیروز یکشنبه 27 فروردین ماه در کرمان درگذشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمد هژبر ابراهیمی، هنرمند پیشکسوت مجسمه‌ساز درگذشت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محسن برمهانی معاون سیما و محمود پورسالاری معاون امور هنری، در مراسم اختتامیه هفته هنر انقلاب از ابوذر روحی خواننده قطعه «سلام فرمانده» تجلیل و این سرود را به عنوان رویداد برگزیده سال 1401 انتخاب کردند.

خبرگزاری تسنیم

نمایشگاه نقاشی با عنوان «از اندیشه تا خلق یک معنا» با نمایش تازه‌هایی از آثار هنرمندان عرصه هنرهای تجسمی در برج آزادی برپا می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حسن عباسی نظریه پرداز جنجالی اصولگرا که به دلیل اظهارات توهین آمیزش درباره ی فوتبالیست ها بارها مورد انتقاد قرار گرفته و حتی به دادستانی احضار شده است، در جدیدترین سخنرانی اش با پافشاری بر مواضع خود بار دیگر به بازیکنان فوتبال و همسران شان تاخت و آن ها را عامل اصلی بی حجابی در کشور دانست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری گفت: در همایش گفتگو با قصر آسمانی دختری ایرانی با ایستگاه فضایی به نمایندگی ایران با فضانوردان چینی گفتگو می کند.

خبرگزاری مهر

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری با اشاره اهمیت دیپلماسی کودک و نوجوان گفت: زیرساخت‌های تعامل بین المللی در این عرصه مهم است. این گفت وگو سکویی برای ایجاد این دیپلماسی است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه شب معرفی چهره برگزیده هنر انقلاب اسلامی در سال 1401 در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آنان پاسخ داد. او در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران درباره معوقات هنرمندان جشنواره تئاتر فجر بیان کرد: بدهی‌های آنان پرداخت خواهد شد. وزیر فرهنگ همچنین درباره معوقات یارانه سه و چهار رسانه‌ها که پرداخت نشده...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس حوزه هنری با اشاره به نمایشگاه «10 نقش یادگار، 10 هنرمند ماندگار» گفت: آثار به نمایش درآمده در این رویداد نشانگر این است که نقاشی انقلاب اسلامی، صاحب سبک و مکتب هنری است.

خبرگزاری تسنیم

چهره برگزیده هنر انقلاب اسلامی سال 1401 از تولید آلبوم جدیدی برای کودکان به همت مرکز موسیقی حوزه هنری خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، هفتمین برنامه «صمیمانه» با حضور با تعدادی از مدیران شبکه نمایش خانگی و مدیران فرهنگی برگزار شد. این نشست با حضور آرش دارابیان مدیر سکوی «اپیزود»، محمدامین طالبی مدیر اجرایی سامانه کدومو، سجاد سامانی؛ مدیر پروژه کدومو موسسه تبیان، سید امیر آقایی دبیر قرارگاه بازار پردازی صنایع فرهنگی و معاون دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی کشور و برخی مدیران ساترا برگزار...

خبرگزاری مهر

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از بررسی و رفع ایرادات طرح نحوه تأسیس و اداره کتابخانه‌های عمومی کشور در کمیسیون فرهنگی خبر داد.