یک‌شنبه 15 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آیین اختتامیه نهمین دوره هفته هنر انقلاب اسلامی برگزار و محمدمهدی سیار شاعر و ترانه‌سرا به عنوان چهره برگزیده سال هنر انقلاب 1401 معرفی و تجلیل شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

«فیلیمو» مدیر روابط عمومی خود را به دلیل عدم همراهی با آشوب‌طلبان در پروژه گسترش اعتصابات از پلت‌فرم اخراج کرد، در حالیکه چریک‌های فعال در این پلت‌فرم همچنان مشغول هشتگ‌سازی هستند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: همه مسئولان فرهنگی و هنری نظام اسلامی در کنار هم، مدیریت این حوزه را برعهده دارند و با اتفاق‌های خوبی که در حوزه پیش‌بینی‌های اجرایی کشور در حال وقوع است، ما شاهد درخشش بیشتر حوزه فرهنگ و هنر انقلاب خواهیم بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خودرو کانسپت لانچیا Pu+Ra HPE دقیقا با طرح و ایده جاه طلبانه به میدان آمده و می‌خواهد تا چشم همه را به سمتش خودش معطوف کند.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت که انتظار دارد استان تهران هم سالن‌های استاندارد و مناسبی داشته باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دست اندرکاران گردشگری اصفهان از حضور چشمگیر گردشگران در نوروز 1402 پس از رکود کرونا خبر می‌دهند. به گزارش «دنیای‌اقتصاد» شیوع ویروس کرونا، فاجعه ای بود که تبعاتش جدای از تلفات انسانی آن، گریبان‌گیر بخش های مختلف شد و بدون تردید صنعت گردشگری در صدر لیست بازارهایی بود که از این رویداد تاثیر هنگفتی پذیرفت و البته صنایع وابسته به آن چون هتلداری، صنایع دستی و... هم تحت‌تاثیر همین شرایط،...

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی تیم ملی فوتسال توضیحات مفصلی را درباره برنامه‌اش برای حضور در جام جهانی همراه با بازیکنان جوان ارائه کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

محمدمهدی سیار، شاعر و ترانه سرا به عنوان چهره سال هنر انقلاب اسلامی در سال 1401 معرفی و تجلیل شد.

خبرگزاری میزان

مراسم معرفی چهره برگزیده هنر انقلاب اسلامی سال 1401 و چهره ماندگار هنر در حوزه هنری برگزار شد و مهدی سیار چهره برگزیده و هدایت الله بهبودی چهره ماندگار هنر معرفی شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمدمهدی سیار، شاعر و ترانه سرا با حضور محمد مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان چهره سال هنر انقلاب اسلامی در سال 1401 معرفی و تجلیل شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: بازیکن متولد 1380 ما در این بازی اشتباه کرد و نوش جانش که اینکار را کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

آیین پایانی هفته هنر انقلاب اسلامی با معرفی چهره و رویداد برتر هنر انقلاب در سال 1401 و تقدیر از چهره ماندگار هنر انقلاب، شامگاه 27 فروردین 1402 در حوزه هنری آغاز شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

نشست رئیس جمهور با دانش آموزان و نوجوانان عصر یکشنبه 27 فروردین و در بیست و پنجمین روز از ماه مبارک رمضان در نهاد ریاست‌جمهوری برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

گجت‌نیوز نوشت: لانچیا Pu+Ra HPE، یک خودرو کانسپت با شکل و شمایل سفینه‌های فضایی است که در ادامه قصد داریم تا با زیر و بم آن آشنا شویم.

خبرگزاری مهر

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: هرکسی بتواند تیم ملی را قهرمان جهان کند این تیم را دو دستی تقدیمش می کنم.