یک‌شنبه 15 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه خبر آنلاین

عبدی در یادداشت «حدود کارایی قانون جزا» روزنامه اعتماد نوشت: شاید از امروز که می‌خواهند علیه زنان مثلا «کشف حجاب کرده» اقدام کنند، بدانند که به جای آنکه به قدرت برخورد خود تکیه کنند، بهتر است قدری گفت‌وگو کنند، شاید مسائل حل شد.

وب‌گاه فرارو

به گفته فرزند مرحوم افروغ، وی به دلیل عوارض ناشی از بیماری سرطان بامداد دیروز جمعه 25 فروردین مصادف با 23 ماه مبارک رمضان در بیمارستان درگذشت.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی صبح امروز با حضور در دانشگاه تهران در مراسم تشییع مرحوم عماد افروغ شرکت کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در پیامی درگذشت دکتر عماد افروغ را تسلیت گفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نشست شب تئاتر، موسیقی، عکس، معماری، پژوهش و ترجمه هفته هنر انقلاب، هنر متعهد به حقیقت، در حوزه هنری برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نمایندگان مجلس در هفته جاری سوالات از وزیر اقتصاد را بررسی می کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بررسی درخواست تعدادی از نمایندگان مبنی بر استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت در کمیسیون صنایع و معادن در دستورکار مجلس قرار گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در هفته جاری طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی را مورد بررسی قرار می‌دهند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: پیکر مرحوم عماد افروغ پس از تشییع در دانشگاه تهران امروز شنبه در صحن غربی حرم امام خمینی به خاک سپرده شد.

خبرگزاری مهر

هفت نفر از وزرا هفته جاری جهت پاسخگویی به سوالات نمایندگان در جلسات کمیسیون‌ها حضور می‌یابند و طرح استیضاح وزیر صمت هم رسیدگی می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پیکر مرحوم عماد افروغ در صحن غربی آستان مقدس امام خمینی (ره) به خاک سپرده شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پیکر مرحوم عماد افروغ، جامعه شناس و نویسنده در صحن غربی آستان مقدس امام خمینی (ره) کنار مزار حجت الاسلام مرحوم محمدمنهاج به خاک سپرده شد.

وب‌گاه عصر ایران

وی از اساتید مطرح حوزه علوم اجتماعی بود که در هفتمین دوره مجلس شورای اسلامی نماینده مردم تهران بود و ریاست کمیسیون فرهنگی مجلس را بر عهده داشت.

خبرگزاری مهر

نمایندگان مجلس در هفته جاری ضمن بررسی سوال از وزیر اقتصاد، طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی را مورد بررسی قرار می‌دهند.

خبرگزاری مهر

رئیس و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی صبح امروز با حضور در دانشگاه تهران در مراسم تشییع مرحوم عماد افروغ شرکت کردند.

وب‌گاه 55 آنلاین

در نخستین جلسه از سلسله نشست‌های «دین‌داری و دین‌گریزی در ایران امروز»، که به مناسبت ماه مبارک رمضان که به همت انجمن اندیشه و قلم و کانون توحید آغاز شده است، بیژن عبدالکریمی با موضوع «سنت دینی در ایران و دومین شکاف تمدنی» سخن‌رانی کرد.