یک‌شنبه 15 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

خبرگزاری تسنیم

وزیر کشور در پیامی درگذشت عماد افروغ را تسلیت گفت.

خبرگزاری مهر

نیشابور همزمان با روز ملی بزرگداشت عطار نیشابوری آرامگاه شیخ فریدالدین عطار نیشابوری این شاعر و عارف بزرگ ایران و جهان گلباران شد.

وب‌گاه عصر ایران

یک گروه چت، محل اصلی افشای اسناد محرمانه نظامی امریکا بود.

خبرگزاری مهر

وزیر کشور با صدور پیام تسلیت مرحوم عماد افروغ را از چهره های اندیشمند و جامعه شناسی متعهد خواند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نشست شب تئاتر، موسیقی، عکس، معماری، پژوهش و ترجمه هفته هنر انقلاب، هنر متعهد به حقیقت، 25 فروردین ماه با حضور چهره‌های سرشناس هنر، مدیران حوزه هنری و فرهنگ و هنر کشور همراه با ضیافت افطاری ماه مبارک رمضان در حوزه هنری برگزار شد. ایوب آقاخانی چهره سال بخش تئاتر کوروش زارعی مدیر مرکز هنر‌های نمایشی حوزه هنری به عنوان نخستین سخنران این شب با دعوت سید...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مراسم تشییع دکتر عماد افروغ از دانشگاه تهران به سمت حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد.

وب‌گاه فرارو

در هر سه گروه آزمایشی اصلی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی وعلوم انسانی آزمون عملی رشته علوم ورزشی و آموزش تربیت بدنی یکبار در سال برگزارمی شود. نمره آن به عنوان یک درس تخصصی با ضریب 12 در نمره کل آزمون اختصاصی برای پذیرش رشته‌های مرتبط با علوم ورزشی محاسبه خواهد شد.

وب‌گاه گسترش

آلبرت بغزیان، عضو هیات علمی دانشگاه تهران، ضمن اینکه مشورت دولت با بخش خصوصی را در تصمیم‌گیری‌های اقتصادی اقدامی رو به جلو می‌خواند، می‌گوید: «البته تولید فقط یک ذی‌نفع ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عماد افروغ، تحلیلگر و جامعه‌شناس و رییس کمیسیون فرهنگی مجلس هفتم سحرگاه شب بیست و سوم ماه رمضان درگذشت. پیکر مرحوم افروغ، بعد از تشییع در دانشگاه تهران برای خاکسپاری به حرم مطهر امام خمینی (س) منتقل شد. / منبع: جماران

وب‌گاه عصر ایران

اینها را عرض نکردم که تاییدی بر نئولیبرالیسم باشد، دلیل نوشتنش بماند در فرصتی دیگر.

وب‌گاه 55 آنلاین

پس از گذراندن 500 روز تنهایی در غاری تاریک 70 متری زیر سطح زمین، زن ورزشکار اسپانیایی از این غار خارج شد و گفت یکسال و نیم است که دوش نگرفته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مراسم تشییع پیکر مرحوم عماد افروغ، نویسنده و جامعه شناس با حضور چهره های سیاسی، جمعی از مسئولان فرهنگی و دانشگاهی، اساتید و پژوهشگران و دانشجویان برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فیلم سینمایی «کشتزارهای مرگ» در سینماتک خانه هنرمندان ایران به نمایش درمی‌آید.