یک‌شنبه 15 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه خبر آنلاین

هنرمندان رشته‌های سینما، تئاتر، موسیقی، عکس، معماری و پژوهش سال هنر انقلاب در حوزه هنری تقدیر شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آیین وداع و تشییع پیکر عماد افروغ صبح روز شنبه - 26 فروردین - با حضور محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت و جمعی از مسئولان فرهنگی و دانشگاهی، اساتید و پژوهشگران و دانشجویان حوزه اجتماعی در مسجد دانشگاه تهران برگزار شد. در این مراسم پس از قرائت آیاتی از قرآن کریم، بر...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جمیله کدیور تاکید کرد: قرار نیست به خاطر ناتوانی مسئولان در حل مسایل مهم دیگر، هر از چندی موضوع حجاب علم شود و بار مسئولیت ناپذیری و بی کفایتی دستگاه های دیگر با اقدامات قهری و توسط نیروی انتظامی جبران شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی این هفته بررسی برخی طرح‌ها و لوایح و همچنین سوال از برخی وزرای دولت را در دستور کار دارند. کمیسون اصل نود مجلس شورای اسلامی در جلسه‌ای با حضور محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم طرز کار سازمان سنجش و آموزش کشور در اجرای قانون رسیدگی به تخلفات آزمون های سراسری را بررسی می کند. بررسی نهایی شور دوم طرح تامین مالی و جهش تولید...

وب‌گاه فرارو

در این مراسم پس از قرائت آیاتی از قرآن کریم، بر پیکر مرحوم افروغ نماز خوانده شد و مراسم تشییع پیکر آن مرحوم از مسجد تا در اصلی دانشگاه تهران برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در هفته جاری وزیر فرهنگ و ارشاد جهت تدوین ارائه گزارش در خصوص وظایف محوله در تدوین محتوای فضای مجازی کشور در کمیسیون فرهنگی حضور می‌یابد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هنرمندان رشته‌های سینما، تئاتر، موسیقی، عکس، معماری و پژوهش سال هنر انقلاب اسلامی در حوزه هنری تجلیل شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: پرویز اذکایی، پژوهشگر تاریخ، جغرافیا، زبان و فرهنگ پس از تحمل یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت.

خبرگزاری تسنیم

غرفه‌داران بخش حجاب نمایشگاه قرآن می‌گویند: با وجود فاصله طولانی از ورودی مصلا تا بخش حجاب، عده‌ای از مردم اصلاً از این محصولات اطلاع ندارند و گروهی هم اطلاع پیدا می‌کنند به علت فاصله طولانی اصلاً به این سمت نمی‌آیند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایندگان مجلس در جلسات علنی هفته جاری مجلس ضمن بررسی سوال از وزیر اقتصاد، طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی را مورد رسیدگی قرار می‌دهند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس جمهور در پیامی درگذشت اندیشمند فرهیخته، دکتر عماد افروغ را به جامعه علمی و دانشگاهی کشور و به ویژه خانواده آن مرحوم تسلیت گفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور با تسلیت درگذشت اندیشمند فرهیخته و جامعه‌شناس برجسته مرحوم عماد افروغ تصریح کرد: این نویسنده و متفکر صاحب‌نظر، دلسوز و دغدغه‌مند با کنشگری علمی، فرهنگی و سیاسی متعدد، از جمله یک دوره حضور موثر در جایگاه نمایندگی مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و ریاست کمیسیون فرهنگی مجلس، منشأ خدمات ارزشمندی شد. متن پیام رئیس...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی اداره کل خوابگاه‌های دانشگاه تهران «اولین جشنواره فرهنگی و هنری دانشجویان خوابگاهی دانشگاه تهران» با شعار «زندگی خوابگاهی؛ تمرین مشارکت گروهی و مسئولیت‌پذیری اجتماعی» با برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری در دو بخش بخش رقابتی و نمایشگاهی (نمایشگاه تولیدات علمی و فرهنگی دانشجویان و فرهنگ استان‌ها) از 18 تا 22 اردیبهشت ماه 1402...

خبرگزاری تسنیم

وزرای کشور، نفت، علوم، تعاون، راه و شهرسازی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، صنعت، معدن و تجارت با حضور در کمیسیون‌های تخصصی مجلس آخرین برنامه‌های وزارتخانه‌های خود در حوزه های مختلف از جمله مهار تورم و رشد تولید را بررسی می کنند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور در پیامی درگذشت اندیشمند فرهیخته، عماد افروغ را به جامعه علمی و دانشگاهی کشور و به ویژه خانواده آن مرحوم تسلیت گفت.