یک‌شنبه 15 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اینترنت، آب گرم و غذای بخارپز از ملزومات ضروری سفر چینی‌ها است. آیا ایران یکبار دیگر گردشگران چینی را به‌دلیل آماده نبودن این زیرساخت‌ها از دست می‌دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی درگذشت دانشمند فرزانه و انقلابی آقای عماد افروغ را تسلیت گفتند.

وب‌گاه مشرق نیوز

تصویرسازی و انگاره‌سازی هالیوودی سال‌ها پیش در راستای «رؤیای آمریکایی» منجر به ایجاد سرمایه‌ای چشمگیر برای این کشور شد و امروز در مهد روزنامه‌نگاری و فعالیت‌های رسانه‌ای، روزنامه‌نگاری زرد و هیجان‌طلب سرمایه‌های معنوی ما را نشانه رفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منوچهر متکی از دیپلمات‌های قدیمی جمهوری اسلامی ایران و وزیر اسبق امور خارجه در برنامه «حضور» در حسینیه جماران گفت: مردم باید احساس بکنند از هر طیف فکری در لیست کاندیداها و نامزدهای تأیید شده می‌توانند نامزد فکری خود را پیدا بکنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امامی گفت: مرحوم افروغ، با تمام وجود غرب را می‌شناخت و سعی می‌کرد در سطح تراز جامعه ایران و انقلاب اسلامی اندیشه کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

متکی در خصوص ابتکار حضرت امام خمینی برای تعیین روزی به عنوان روز قدس اظهار داشت: حضرت امام می‌دانستند که این انقلاب بعد از پیروزی، تازه دشمنانش بیدار می‌شوند و تازه می‌فهمند که زلزله عظیمی اتفاق افتاده؛ لذا لازم بود که یک حرکت پیشگیرانه بکنند.

خبرگزاری تسنیم

محمد آقاسی مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها سال‌ها شاگرد و همراه مرحوم افروغ بوده است که می‌گوید افروغ یک جامعه‌شناس با تعقل دینی بود که ایرانیان را خوب می‌شناخت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزنامه ایران نوشت: چینی‌ها به محض ورود به کشور با ذائقه غذایی ایرانی‌ها مشکل پیدا می‌کنند. آنها در نهایت بتوانند یک یا دو وعده کباب بخورند یا قورمه‌سبزی میل کنند و در نهایت روز سوم دستگاه گوارش‌شان با مشکل روبه‌رو می‌شود. او آب گرم و اینترنت را از جمله شروط اصلی حضور گردشگران چینی می‌داند و می‌گوید: «آنها انتظار دارند که در اتوبوس‌ها و فضای عمومی هم آب گرم و هم اینترنت به‌وفور یافت...

وب‌گاه عصر ایران

مقام معظم رهبری در پیامی درگذشت عماد افروغ را تسلیت گفتند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی درگذشت عماد افروغ را تسلیت گفتند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بازار بزرگ دلگشا در سال 1398 اندک اندک کار خود را آغاز کرد و با میزبانی از بهترین فروشندگان بازار تبدیل به سکوی توزیع کالای با کیفیت در تهران شد؛ سکویی که حامی ویژه فروشندگان جوان و تولیدکنندگان با کیفیت ایرانی است.

وب‌گاه عصر ایران

عماد افروغ:‌"سیاسی شدن دین به جای دینی شدن سیاست" به حکومت لائیک می انجامد.

وب‌گاه مشرق نیوز

نماینده ادوار مجلس گفت: مرحوم افروغ در بیان آنچه در دل داشت صراحت و شجاعت داشت در نتیجه او را دوگانه نمی‌دیدید، زیرا درون و برونش یکی بود و در نفاق فردی و حزبی گرفتار نبود.

وب‌گاه عصر ایران

عملکرد جالب مغز کودک هنگامی که یک سال دارد: تلفن منزل را برداشته و در آن فوت می کند و البته ما بسیار لذت می بریم. او بارها این کار را تکرار می کند، اما بسیاری اوقات ناگهان سکوت می کند و بادقت به گوش دادن می پردازد...

وب‌گاه خبر آنلاین

خانه ملت نوشت: بررسی درخواست تعدادی از نمایندگان مبنی بر استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت در کمیسیون صنایع و معادن در دستورکار مجلس قرار گرفت.