یک‌شنبه 15 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه عرشه آنلاین

آخرین تصویر از مرحوم عماد افروغ منتشر شد

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: رییس مجلس با تسلیت درگذشت نماینده مردم تهران در دوره هفتم مجلس گفت: مرحوم افروغ با نگاهی انتقادی به آینده ایران و انقلاب اسلامی دغدغه‌مند بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حسن محمدیاری گفت: ما باید دهه 80 و 90ی‌ها را اقناع کنیم که حجاب مصونیت است نه محدودیت. اگر اقناع وجدانی ایجاد شود، خیلی از مشکلات حل می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در راستای اعتراضات از سوی ائمه جمعه و برخی مسئولان در خصوص مقوله بی‌حجابی، چند روز قبل سردار رادان فرمانده کل انتظامی کشور اعلام کرد از شنبه هفته آینده افرادی که در معابر عمومی، خودرو و یا در اماکن تجاری اقدام به کشف حجاب کنند با اسناد و مدارک به محاکم قضایی معرفی می‌شوند. وی همچنین افزود: با اینکه از فن آوری هوشمند در ثبت تخلفات استفاده می‌کنیم، اما در مرحله اول امکان بررسی و قبول...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر ارشاد درپی درگذشت عماد افروغ پیام تسلیت صادر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: محمد خوش‌چهره، مرحوم افروغ را چهره‌ای انقلابی، آزادی‌خواه، نقاد و مسئولیت‌پذیر معرفی کرد و گفت: ایشان در مواجهه با اندیشه‌های غربی، دچار وادادگی شخصیتی و عقیدتی نشد و به نقد آن‌ها پرداخت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیر شورای فرهنگ عمومی گفت: مراسم وداع با پیکر دکتر افروغ، فردا شنبه بیست و ششم فروردین ساعت 9 صبح از دانشگاه تهران آغاز می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس مجلس شورای اسلامی با تسلیت درگذشت نماینده مردم تهران در دوره هفتم مجلس گفت: مرحوم افروغ با نگاهی انتقادی به آینده ایران و انقلاب اسلامی دغدغه‌مند بود.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه عصر ایران

وی، زاده 1335 در شیراز، نویسنده، جامعه‌شناس، استاد دانشگاه و سیاست‌مدار ایرانی و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در دوره هفتم و رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پرویز اذکایی، پژوهشگر تاریخ، جغرافیا، زبان و فرهنگ همدان امروز 25 فروردین 1402 آسمانی شد.

خبرگزاری مهر

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، با صدور پیامی درگذشت عماد افروغ را تسلیت گفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علم‌الهدی عنوان کرد: امروزه ترس و وحشتی که سربازان و افسران صهیونیست از شیعیان حزب‌الله دارند، از هر سلاح و موشکی تاثیرگذارتر است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پیکر عماد افروغ جامعه‌شناس و استاد دانشگاه، فردا 26 فروردین از دانشگاه تهران تشییع خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت عماد افروغ نویسنده و عضو حقیقی شورای فرهنگ عمومی کشور را تسلیت گفت.