یک‌شنبه 15 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه عصر ایران

وی با اشاره به برخی واکنش‌ها در طول جشنواره‌های فجر نسبت به فیلم‌های اخیر کیومرث پوراحمد اضافه کرد: «تیغ و ترمه» اولین فیلمی بود که من برایشان بازی کردم. یادم می‌آید منتقدها بسیار بی‌رحمانه فیلم را هو کردند و از سالن بیرون رفتند.

خبرگزاری مهر

براساس قرارداد اجاره بین میراث فرهنگی مازندران و حوزه علمیه بابل، اجاره موزه بابل به صورت ماهیانه یا سالانه توسط میراث فرهنگی پرداخت می شود تا این موزه همچنان با کاربری قبلی فعالیت کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در انتخابات 2023 ایفلا ضمن معرفی 4 نامزد، از امکان حق رأی در 9 حوزه استفاده خواهد کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: پژمان بازغی با انتقاد از پرداخته نشدن به ابعاد شخصیتی کیومرث پوراحمد و مراقبت نکردن از چنین هنرمندانی گفت: عجیب است که در مراسم رسمی خاکسپاری این هنرمند هیچ اشاره‌ای نمی‌شود که او چطور به چنین دورانی رسیده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در پست اینستاگرامی کارگردان «قندون جهیزیه» آمده است: «عجب سریال قوی و محکمی ساخته شده، ابتدا به نیت تماشای آخرین بازی زنده یاد استاد کریم اکبری مبارکه چند قسمت را نگاه کردم، عجب نقش آفرینی خوبی در آخرین اثر به جای گذاشتند و حسرت نبودنشان بر دل ماند که ماند، بازیگری با چشمانی نافذ، ولی چون نقش نابینا بازی کردند با چشمانی کاملا بسته ایفاگر نقش بودند...

خبرگزاری تسنیم

نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در انتخابات 2023 فدراسیون بین‌المللی انجمن‌ها و موسسات کتابداری (ایفلا) ضمن معرفی چهار نامزد، از امکان حق رأی در 9 حوزه استفاده خواهد کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نهاد کتابخانه های عمومی کشور در انتخابات 2023 فدراسیون بین المللی انجمن ها و مؤسسات کتابداری (ایفلا) ضمن معرفی 4 نامزد، از امکان حق رأی در 9 حوزه استفاده خواهد کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه اعتماد نوشت: طیف قالیباف و جبهه پایداری یکدیگر را به سیاسی‌کاری درباره طرح عفاف و حجاب متهم کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

طیف قالیباف و جبهه پایداری یکدیگر را به سیاسی‌کاری درباره طرح عفاف و حجاب متهم کردند.

خبرگزاری مهر

عضو علمی مرکز تحقیقات اسلامی مجلس گفت: لایحه ارتقای امنیت زنان در برابر سوء رفتار حقوق انسانی، خانوادگی و اجتماعی زنان را دربرمی‌گیرد و هیچ تعرضی به بنیان خانواده نداشته است.

وب‌گاه گسترش

عشقی درمورد امکان فروش سهام عدالت گفت: باید با توجه به شرایط بازار تصمیم گرفته شود که درصدی از سهام عدالت امکان فروش داشته باشد. اگر قرار باشد امکان فروش سهام عدالت فراهم شود، سهامداران بزرگ آن را می‌خرند و سهام از دست مردم خارج می‌شود.

خبرگزاری مهر

فتح خون: روایت محرم، مجموعه روایت فتح، عالم هیچکاک، آینه جادو، امام (ره) و حیات باطنی انسان، با من سخن بگو دوکوهه و غیره از جمله آثار سیدمرتضی آوینی هستند؛ شهیدی که در پی حقیقت بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

شاید زمان آن رسیده که با آمدن هوش مصنوعی نگران کار خود باشید!