یک‌شنبه 15 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه فرارو

این فرض اواخر قرن بیستم مبنی بر اینکه دموکراسی و بازار‌ها در نهایت در همه جا پیروز خواهند شد از ان زمان به این سو با واکنش روشنفکرانه‌ای مواجه شده است که حتی اشتباه‌تر است. برای ترسیم مسیر بهتری به برای حرکت رو به جلو باید تفکر خود را در چندین حوزه سیاستگذاری به طور همزمان مورد بازبینی قرار دهیم.

وب‌گاه عصر ایران

«اینگمار برگمن» و «اورسن ولز» دو کارگردان بزرگ و تاثیرگذار تارخ سینما بودند که هرگز سینمای یکدیگر را قبول نداشتند و در مقاطع گوناگون به شکل بی‌رحمانه‌ای از یکدیگر انتقاد می‌کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، ویژه برنامه «هزار شب آسمانی» همزمان با لیالی پر فیض و فضیلت قدر، در شب‌های نوزدهم، بیست‌ویکم و بیست‌وسوم ماه مبارک رمضان، از ساعت 24 تا 2 بامداد با حضور جمعی از اندیشمندان و شاعران آئینی در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود. ازجمله مهمانان این برنامه می‌توان به رسول رسولی پور، سیامک مختاری، امیرعباس علی زمانی اشاره کرد که در باب فضیلت و فلسفه وجودی...

خبرگزاری مهر

فرهنگسرای ارسباران به مناسبت فرا رسیدن لیالی قدر، ویژه برنامه «هزار شب آسمانی» را با حضور جمعی از اندیشمندان و اهالی فرهنگ برگزار می‌کند.

خبرگزاری تسنیم

«چه کسی از ویرجینیا وولف می‌ترسد؟» با طراحی میکائیل شهرستانی در خانه هنرمندان روی صحنه خواهد رفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: «شمع بیت‌المال» عنوان اثر جدید نقاشی حسن روح‌الامین است که به مناسبت شهادت حضرت امیرالمومنین علیه‌السلام منتشر شد.

وب‌گاه گسترش

عشقی درمورد امکان فروش سهام عدالت گفت: باید با توجه به شرایط بازار تصمیم گرفته شود که درصدی از سهام عدالت امکان فروش داشته باشد. اگر قرار باشد امکان فروش سهام عدالت فراهم شود، سهامداران بزرگ آن را می‌خرند و سهام از دست مردم خارج می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

«شمع بیت‌المال» عنوان اثر جدید نقاشی حسن روح الامین است که به مناسبت شهادت حضرت امیرالمومنین علیه السلام منتشر کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آخرین اخبار و جزئیات درباره آزادسازی و خرید و فروش سهام عدالت اعلام شد.

خبرگزاری مهر

وزیر راه و شهرسازی در نامه‌ای به دبیر هیأت دولت خواستار لغو تفویض اختیار به استان فارس درباره طرح 57 هکتاری پیرامون حرم حضرت شاهچراغ (ع) با هدف حفظ بافت تاریخی شیراز شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مُنیبان نوشت: جلالی می‌گوید: قالیباف برای حفظ موقعیت اجتماعی خود اجازه نداد طرح حجاب به رأی گذاشته شود.

وب‌گاه ورزش سه

جدول نهایی دو کنفرانس شرق و غرب بسکتبال NBA در پایان فصل عادی تکمیل شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سید مرتضی آوینی فیلم ساز و نویسنده متبحر و حرفه ای بود به طوری که رهبر انقلاب پس از شهادت از او به عنوان سید شهیدان اهل قلم یاد کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پابلو پیکاسو در سال 1881 میلادی متولد شد. والدین او هنرمند بودند و پدر پیکاسو از همان دوران کودکی تکنیک‌های رسمی طراحی را به او آموخت و پیکاسو در سن هشت سالگی توانست به مهارت کامل در خلق نقاشی‌های رنگ روغن دست پیدا کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هفته گذشته رئیس‌جمهور در نشست مشترک دولت و مجلس از درخواست دولت برای تشکیل وزارت بازرگانی خبر داد و اعلام کرد اگر چه دولت با تشکیل وزارت بازرگانی موافق بوده، اما برخی نمایندگان در کمیسیون‌های تخصصی با این موضوع مخالفت کرده و خواستار تشکیل سازمان بازرگانی شدند. بنابراین دولت برای همراهی با مجلس، با اصلاح نظر خود لایحه جدیدی به مجلس فرستاد که امیدواریم این موضوع به زودی در دستور کار مجلس...