یک‌شنبه 15 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

خبرگزاری مهر

سمنان - مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان با بیان اینکه نمایشگاه‌های نوروزی استان سه میلیارد تومان صنایع دستی فروختند، گفت: سفال، سرامیک، چوب، چرم و دست بافته‌ها بیشترین متقاضی را داشت.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: مربی باید به تیمی که با آن کار می‌کند، فکر کند و همیشه در حال یادگیری باشد.

وب‌گاه 55 آنلاین

باید با توجه به شرایط بازار تصمیم گرفته شود که درصدی از سهام عدالت امکان فروش داشته باشد. شرایط بازار یک دلیل است، اگر قرار باشد امکان فروش سهام عدالت فراهم شود،

وب‌گاه عرشه آنلاین

در مطلب زیر به بررسی قربانیان نگون بخت انقلاب تکنولوژی 2023 پرداخته‌ایم.

وب‌گاه خبر آنلاین

نویسنده در یادداشت حاضر مخاطرات نبوده احزاب در کشور را تحلیل کرده معتقد است، بدون آن امکان افق گشایی و رفع تهدیدها و ایجاد همبستگی جدید محال است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، ویژه برنامه «هزار شب آسمانی» همزمان با لیالی پر فیض و فضیلت قدر، در شب‌های نوزدهم، بیست‌ویکم و بیست‌و‌سوم ماه مبارک رمضان، از ساعت 24 تا 2 بامداد با حضور جمعی از اندیشمندان برجسته و شاعران آیینی در فرهنگ‌سرای ارسباران برگزار می‌شود. از جمله مهمانان شاخص این برنامه می‌توان به دکتر رسول رسولی پور، دکتر سیامک مختاری، دکتر امیرعباس علی زمانی اشاره کرد...

وب‌گاه عصر ایران

به مناسبت مرگ نقاش مشهور جهان «پابلو پیکاسو»، روزنامه اطلاعات مجموعه یادداشت‌هایی از چهره‌های شناخته شده کشور را در ویژه‌نامه‌ای منتشر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سعیدی، نماینده چابهار گفت: در بحث حمایت از بانوان در برابر آسیب‌های اجتماعی، نمایندگان مجلس همراهی بسیاری خوبی داشتند و من فکر می‌کنم پیام بسیار خوبی درباره نوع نگاه مجلس به بانوی ایرانی مخابره شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: سعیدی، نماینده چابهار گفت: اگر بنا است از ظرفیت‌های نرم‌افزاری استفاده کنیم، اولویت حوزه‌های نظامی و انتظامی را در جهت مسائل بسیار مانند بزه‌کاری، دزدی، کیف‌قاپی و زورگیری و مسمومیت دختران دانش‌آموز بگذاریم نه مسائلی که اخیراً مطرح می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرهنگسرای ارسباران به مناسبت فرارسیدن لیالی پرفیض قدر، ویژه برنامه «هزار شب آسمانی» را با حضور جمعی از اندیشمندان برگزار می‌کند.

خبرگزاری تسنیم

رحیم پور گفت: ما دو افراط و تفریط در حوزه داریم. یک جریان اقلیت هستند که همه موضوعات را اسلامی و غیر اسلامی می‌کنند و یک عده که سبک زندگی مسلمانان را صرفا اخلاق و عبادات فردی می‌دانند.

وب‌گاه خبر آنلاین

آیین افتتاحیه هفته هنر انقلاب با حضور مسئولان و مدیران حوزه هنری، هنرمندان و جمعی از مردم هنردوست با حضور در جوار مزار شهید مرتضی آوینی آغاز شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مستند سینمایی «آقا مرتضی» رواتی بدون سانسور از شهید مرتضی آوینی به کارگردانی سیدعباس سیدابراهیمی از شبکه‌های مختلف سیما به نمایش در خواهد آمد.

خبرگزاری تسنیم

آیین افتتاحیه هفته هنر انقلاب با حضور مسئولان و مدیران حوزه هنری، هنرمندان و جمعی از مردم هنردوست با حضور در جوار مزار شهید مرتضی آوینی آغاز شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مراسم تودیع حبیب‌الله شیرازی، رئیس سابق هیات فوتبال تهران و معارفه احمدرضا براتی به عنوان سرپرست جدید این هیات برگزار شد.