یک‌شنبه 15 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه خبر آنلاین

شاید زمان آن رسیده که با آمدن هوش مصنوعی نگران کار خود باشید!

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طیف قالیباف و جبهه پایداری یکدیگر را به سیاسی‌کاری درباره طرح عفاف و حجاب متهم کردند

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه آنها که می‌خواستند ایران را بی‌ثبات کنند امروز خود دچار بی‌ثباتی شده اند، گفت: با هدایت‌های الهی و برخلاف آمال و آرزوهای دشمن، صحنه به زیبایی تغییر کرد و امیدهای دشمنان به یاس و یاس مومنان همه تبدیل به امید شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مجتبی ذوالنوری گفت: «تنبیه‌ها از جنس برخورد فیزیکی مأموران با افراد بی حجاب و هنجارشکن نیست» و اضافه کرد محتوای این طرح در پایان گزارش نظارتی کمیسیون فرهنگی مجلس قرار داشت که «متأسفانه سانسور شد.»

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مراسم سالروز تاسیس بسیج هنرمندان کشور با حضور جمعی از هنرمندان در مجموعه تاریخی فرهنگی نیاوران برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ویژه برنامه «از دولت قرآن» از فردا یکشنبه از ساعت 22 تا 23:30 در شب‌های قدر به صورت زنده از شبکه آموزش پخش می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

صبح امروز 19 فروردین چهره‌های هنر انقلاب منتخب در رشته‌های مختلف در سال 1401 معرفی شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

صداوسیمانوشت: نماینده قم در مجلس گفت کمیسیون فرهنگی طرحی را در مورد حجاب در دستور دارد که بر اساس آن، «ابزار رصد و برخورد با هنجارشکنان به صورت سیستمی است تا مردم رو در روی هم قرار نگیرند.»

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون اول قوه قضائیه گفت: اینکه افرادی در مرکز وکلا بگویند وکلای کانون دادگستری با نظام زاویه دارند، حرف نادرستی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عشقی درمورد امکان فروش سهام عدالت گفت: باید با توجه به شرایط بازار تصمیم گرفته شود که درصدی از سهام عدالت امکان فروش داشته باشد. اگر قرار باشد امکان فروش سهام عدالت فراهم شود، سهامداران بزرگ آن را می‌خرند و سهام از دست مردم خارج می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

معاون اول قوه قضائیه گفت: اینکه افرادی در مرکز وکلا بگویند وکلای کانون دادگستری با نظام زاویه دارند، حرف نادرستی است. دوستانی که حرف های بی موردی را مطرح می‌کنند، باید تجدید نظر کنند.

وب‌گاه عصر ایران

«دلون» در سال 2007 نیز مجموعه بزرگی از نقاشی‌های معاصر را فروخت و گفت که از ایده فروش پس از مرگ متنفر است. او همچنین در سال 2016 بخش‌های دیگری از متعلقات خود شامل مجموعه‌های ساعت و سلاح را در سال 2016 به فروش رساند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بیش از 80 اثر هنری از مجموعه خصوصی بازیگر مشهور فرانسوی، در ماه ژوئن به حراج گذاشته خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان بورس درخصوص امکان فروش سهام عدالت گفت: باید با توجه به شرایط بازار تصمیم گرفته شود که درصدی از سهام عدالت امکان فروش داشته باشد. اگر قرار باشد امکان فروش سهام عدالت فراهم شود، سهامداران بزرگ آن را می‌خرند و سهام از دست مردم خارج می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: عشقی درمورد امکان فروش سهام عدالت گفت: باید با توجه به شرایط بازار تصمیم گرفته شود که درصدی از سهام عدالت امکان فروش داشته باشد. اگر قرار باشد امکان فروش سهام عدالت فراهم شود، سهامداران بزرگ آن را می‌خرند و سهام از دست مردم خارج می‌شود.