یک‌شنبه 15 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه خبر آنلاین

محمد خزاعی، رئیس سازمان سینمایی طی حکمی قادر آشنا را به سمت دبیر «ششمین دوره جایزه پژوهش سال سینمای ایران» منصوب شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان سینمایی، قادر آشنا را به سمت دبیر «ششمین دوره جایزه پژوهش سال سینمای ایران» منصوب کرد.

خبرگزاری تسنیم

علیرضا دبیر در گفت‌وگوی تفصیلی با تسنیم درباره مبارزه حسن یزدانی با تیلور، تغییر وزن کامران قاسم‌پور، استعفای سوریان و البته سایر ناگفته‌های کشتی صحبت کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران از افتتاح دو پروژه مجموعه ورزشی - خدماتی دژباغ کن و مجموعه خدماتی در نخستین پویش امید و افتخار سال 1402 خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

در خانه‌های جدید ایرانی، قالی قدرش دانسته نمی‌شود. زندگی یک ایرانی در قدیم، با خرید یک تخته فرش و یک سرویس مسی آغاز می‌شد اما امروزه همه به فکر اتاق خواب و آشپزخانه و مبلمان‌اند. قالی یعنی زندگی. الان خارجی‌ها قالی ایرانی را "بهشت‌های به هم بافته شده" می‌دانند ولی ما قدرش را نمی‌دانیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مصطفی زیبایی‌نژاد مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران با اعلام اینکه ویژه برنامه دهکده «بهار ایران» در 7 بوستان محوری شهر به علت استقبال پرشور شهروندان تا روز جمعه 18 فروردین تمدید شد گفت: استقبال مردم تهران از مجموع برنامه‌های دهکده بهار ایران در مناطق 22 گانه و پهنه‌های اعلام شده در ایام نوروز به یک میلیون نفر رسیده است. وی افزود: در برنامه‌های دهکده...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مجموعه کتاب‌های «قصه‌های شب» نوشته مجید شفیعی به صورت مصور برای گروه سنی کودکان به‌تازگی توسط انتشارات سایه گستر منتشر و روانه بازار نشر شده است. این مجموعه شامل 12 کتاب است که هر کتاب دربرگیرنده 30 قصه بوده و به این ترتیب برای 365 روز سال یک قصه جدید در نظر گرفته شده است. مجید شفیعی متولد سال 1350 است و فعالیت خود را با نگارش داستان در کتاب‌ها،...

خبرگزاری مهر

مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران از تمدید ویژه برنامه‌های دهکده «بهار ایران» به دلیل استقبال شهروندان خبر داد.

خبرگزاری مهر

مجموعه کتاب‌های «قصه های شب» نوشته مجید شفیعی توسط انتشارات سایه‌گستر چاپ و راهی بازار نشر شد.

وب‌گاه فرارو

در طول سال‌های گذشته موضوع درآمد‌های هنگفت ناشی از بیلبورد‌های شهری، بار‌ها از سوی رسانه‌ها و حتی اعضای شورای شهر تهران و مدیران و کارشناسان شهری مطرح شده است، اما شاید روز هفدهم شهریور سال 92 را بتوان نقطه آغاز افشاگری علیه این پرونده و سازمان در پس سایه زیباسازی دانست. روزی که فاطمه دانشور، عضو شورای شهر چهارم تهران آشفته و خشمگین از سالن جلسه غیرعلنی شورا خارج شد و بعد یکراست به...

وب‌گاه عصر ایران

اگر اراده واقعی باشد تردید نکنیم که اندیشه های توسعه در سرزمین ما نیز بار دیگر جوانه خواهد زد. دولت باید با عملکرد خود، امید را به جامعه برگرداند و حس بی ارادگی و بی آیندگی در رقابت های جهانی را از خود و مردم دور کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آیت الله هاشمی گفت: وقتی خیلی از آقایان در بیرونی‌های خویش زیلو و حصیر می‌انداختند، امام قالی پهن می‌کردند. امام در یخچال قاضی منزل بزرگی داشتند. همان منزل را بعدها دو قسمت کرد و یک قسمت را به آقا مصطفی دادند و در یک قسمت دیگر خودشان زندگی می‌کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در بخشی از این مصاحبه که برای اولین بار در جماران منتشر می شود، می گوید: امام زندگی معقولی داشت و یک زاهد واقعی بود. غذایشان معتدل بود. اهل افراط و تفریط و مرتاضی نبودند. در حرفهایشان هم خیلی جا وقتی بعضی‌ها می‌خواستند بعضی از افراد را به بهانه سرمایه داری سرکوب کنند، جلوگیری می‌کردند. بخش خصوصی اول انقلاب خیلی سرکوب شد که ایشان سعی می‌کرد...

وب‌گاه ورزش سه

بارسلونا و رئال مادرید امشب برای پنجمین بار در این فصل در ورزشگاه نوکمپ به مصاف یکدیگر می‌روند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: سردار موحددر مسائلی که هنجارشکنان نسبت به رعایت قانون توجه لازم را ندارند باید دستگاه‌های قضایی و انتظامی برابر مقررات با آن‌ها برخورد کنند.