یک‌شنبه 15 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بدون تردید پرداختن به همه ابعاد شخصیت آیت الله هاشمی رفسنجانی کاری سترگ و دشوار است که می طلبد سال ها مورد بررسی و تحلیل قرار گیرد.

خبرگزاری مهر

خلخال - نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: اجازه نمی‌دهیم تا تعدادی سوداگر مصالح و مواد معدنی در روستاهای هدف گردشگری بخواهند این فضاها را تخریب کنند.

خبرگزاری مهر

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: دولت سیزدهم از 23 درصد تکمیل شبکه ملی اطلاعات که از دولت قبل تحویل گرفت، به میانگین 60 درصد ارتقا و تکمیل اطلاعات دست یافته است.

وب‌گاه عصر ایران

یوسف نوری با این روزمه 16 ماه بر جای بزرگانی چون دکتر پرویز ناتل خانلری و دکتر غلامحسین شکوهی و شهیدانی در اندازه و آوازه محمد علی رجایی و محمد جواد باهنر نشست

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: قرآن، کتاب زندگی، حیات طیبه، حکمرانی و حکومت‌داری و کتاب تمدن‌سازی است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس دانشگاه آزاد گفت: تا خردادماه همه مقدمات باید حاصل شود تا دیگر کسی به عنوان حق‌التدریس با این دانشگاه همکاری نکند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در نشست مجازی گروه مطالعاتی زنان و غرب آسیا چالش‌های بانوان کارآفرین در دوره تحریم بررسی شد.

خبرگزاری مهر

رئیس دانشگاه آزاد گفت: این منطق امسال دانشگاه آزاد اسلامی است که تا خردادماه همه مقدمات آن باید حاصل شود تا دیگر کسی به عنوان حق‌التدریس با دانشگاه همکاری نکند.

خبرگزاری ایرنا

اردبیل - ایرنا - رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان اردبیل از آغاز عملیات اجرایی مرمت و بازسازی راسته پنبه فروشان بازار تاریخی اردبیل خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: آیت‌الله میرباقری با اشاره به اینکه اصل منکر اقامه آن و بعد اشاعه و ارتکاب است، گفت: نمی‌توان با کسانی که ارتکاب منکر می‌کنند درگیر شد، اما با شبکه اشاعه و اقامه آن درگیر نشد. این درگیری ناموفق است. البته نمی‌گویم این را رها کنید.

خبرگزاری مهر

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تأکید بر اینکه دشمن اتحاد نیروهای مسلح را هدف قرار داده است، گفت: معتقدیم اکثر مردم ایران به مسئله حجاب اعتقاد دارند و کسی مخالف آن نیست.

وب‌گاه فرارو

نجمه خدمتی گفت: شرایط خیلی سخت است. فدراسیون دارد همه تلاشش را برای حداقل اعزام‌ها و مسابقات تدارکاتی می‌کند تا حداقل بتوانیم تجهیزات را به روز کنیم و در کنار رقبای خودمان باشیم و بتوانیم منصفانه رقابت کنیم. چون تجهیزات آن‌ها خیلی عالی هستند، ولی برای ما کاملا قدیمی است و این کار ما را خیلی سخت می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - قائم مقام وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: پرونده میراث فرهنگی ناملموس «تولید سنتی گلاب و سنت‌های اجتماعی و فرهنگی وابسته به آن» از سوی ایران برای ثبت در فهرست میراث جهانی ناملموس یونسکو ارسال شده است.