یک‌شنبه 15 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سامانه ملی سفر 09629 همزمان با تعطیلات نوروز 1402، به 160 هزار تماس گرفته شده از سوی گردشگران داخلی و خارجی پاسخ داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر ارتباطات گفت: هیچ کس در وزارت ارتباطات به دنبال ایجاد اختلال در اینترنت نیست و هرگونه اختلالی باید به سرعت برطرف، ریشه‌های آن مشخص و از تکرار آن جلوگیری شود و این کاری است که ما در وزارت ارتباطات درحال پیگیری آن هستیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مرتضی ادیب‌زاده درباره تغییر ساعت کاری موزه‌ها گفت: در تعطیلات نوروزی ساعت کاری موزه‌ها به 10 صبح تا 21 تغییر پیدا کرد و مردم تا این ساعت می‌توانستند از موزه‌های سراسر کشور بازدید کنند. مدیرکل موزه‌ها همچنین تصریح کرد: با پایان تعطیلات نوروز و با توجه به همزمانی با ماه مبارک رمضان، ساعت کاری موزه‌های زیرمجموعه وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع...

وب‌گاه فرارو

روز شنبه گاردین از پرونده‌ای قدیمی پرده برداشت که مربوط به کشف یک سنگ‌نگاره در سال 2016 بوده است. جعبه‌ای چوبی که به شکل شلخته‌ای بسته‌بندی شده، توجه پلیس فرودگاه استنستد لندن را جلب می‌کند. محتویات این جعبه سنگی از جنس آهک بوده با تصویری برجسته از یک سرباز ایستاده در حالی که انگشت سبابه خود را به سمت بالا نشانه رفته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، وحید افشین مهر سرپرست دانشگاه پیام نور استان تهران ضمن تبریک سال جدید و ماه مبارک رمضان با اعلام این خبر اظهار داشت: دانشگاه پیام نور استان تهران میزبان ششمین جشنواره ملی رویش دانشجویی می‌باشد و با توجه به پایان مهلت ارسال آثار، بیش از 4360 اثر دانشجویی از همه دانشگاه‌های پیام نور سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند. سرپرست دانشگاه پیام...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

80 درصد مبلغ تسهیلات نوسازی محدوده‌های هدف قانون جهش مسکن به مرمت و مقاوم سازی بنا‌های موجود در بافت‌های تاریخی کشور اختصاص می‌یابد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

زارع پور درباره رفع فیلتر برخی پلتفرم‌ها مانند گوگل پلی و پلتفرم‌های مشابه آن توضیحاتی داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر فرهنگ گفت: نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، مهم‌ترین و باشکوه‌ترین نمایشگاه قرآنی در سطح جهان اسلام است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب اسلامی در نامه ای به رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر نوشت: شما و منصوبین را مشفقانه به سبیل رحمت نبی خدا، اولیا، صلحا و ائمه هدی فرا می‌خوانم. در بیان مواضع خدا را در نظر بگیرید و مصلحت دین خدا را.

وب‌گاه ورزش سه

نجمه خدمتی معقتد است با عدم حضور تیم ملی تیراندازی در مسابقات جهانی هند شرایط برای کسب سهمیه المپیک بسیار سخت‌تر می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، فلسفه اصلی سفر‌های استانی دولت سیزدهم آشنایی با مسائل و مشکلات مردم، مدیران مناطق و بویژه شناخت ظرفیت‌های اقتصادی است که می‌تواند در جهت ایجاد اشتغال، رونق تولید، رفع مشکلات مردم به ویژه فقرا و محرومان در استان‌ها فعال شود. موضوع مهمی که رهبر معظم انقلاب در دیدار رییس‌جمهوری و اعضای دولت جدید در شهریور 1400 و در تبیین نخستین توصیه مهم خود به دولتمردان،...

وب‌گاه فرارو

در حالی که خواب جزء مهمی از استراحت فیزیکی است، تنها یکی از هفت نوع استراحت مورد نیاز برای احساس سرزندگی و انرژی کامل را در بر می‌گیرد.