یک‌شنبه 15 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه عصر ایران

به نظر می‌رسد با توجه به شرایط معیشتی مردم یکی از مهم‌ترین وجوه امر به معروف و نهی از منکر همین حوزه معیشت و اقتصاد باشد و لذا انتظار از همه متولیان در همه حوزه‌ها این است هر اقدامی انجام می‌دهند یا هر موضعی می‌گیرند، به مسئله اصلی و اولویت کشور و مردم نیز دقت و توجه داشته باشند.

خبرگزاری ایرنا

خمین - ایرنا - رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خمین مرکزی گفت: بیش از 230 هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری و تاریخی این شهرستان در ایام نوروز امسال بازدید کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

صارمی گفت: گفتمان‌هایی که در ضرب المثل‌ها اشاره می‌شود حاصل خرد جمعی یک جامعه هستند که در طول سالیان طولانی شکل می‌گیرند.

وب‌گاه خبر آنلاین

نجمه خدمتی معقتد است با عدم حضور تیم ملی تیراندازی در مسابقات جهانی هند شرایط برای کسب سهمیه المپیک بسیار سخت‌تر می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

گورستان ساپانتا در رومانی شادترین قبرستان جهان است.

وب‌گاه 55 آنلاین

برای اطلاع از حواشی نماینده مجلس معروف با ما در ادامه همراه باشید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گورستان ساپانتا در رومانی شادترین قبرستان جهان است.

وب‌گاه 55 آنلاین

برای اطلاع از جزئیات و علت صدرنشینی تخت جمشید با ما در ادامه همراه باشید.

خبرگزاری تسنیم

آیت‌الله مجتهدی (ره) می‌فرمود: تقوی به معنی این است که اگر کسی از اعمال ما باخبر شود، طوری زندگی کرده باشیم که ناراحت نشویم و فلسفه روزه هم تقوی است. این یک ماه، اوقات تمرین تقوی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جلالی با بیان اینکه عفاف و حجاب با سایر رفتارها که پیامدهای شخصی دارد متفاوت است گفت: اگر کسی مقید به نماز و روزه نباشد پیامد شخصی دارد اما موضوع حیای اجتماعی (زیست عفیفانه) علاوه بر پیامدهای شخصی، پیامدهای اجتماعی نیز دارد.

وب‌گاه عصر ایران

وزیرِ کنار گذاشته شده، در 16 ماه وزارتش مشاوران و مدیرانی منصوب کرده که بعضاً حتی یک روز سابقه کار مدیریتی در مدرسه، منطقه، اداره یا سازمان ندارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

شبکه خبر نوشت: حجت‌الاسلام حسین جلالی دبیر اول کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار کرد: در حال حاضر مسئولان ذیربط، مصمم هستند که قانون عفاف و حجاب و زیست عفیفانه در جامعه اجرایی شود.

خبرگزاری تسنیم

حجت‌الاسلام خسروپناه، تعامل میان دستگاه‌های دولتی و تشکل‌های مردمی را ضروری دانست و گفت: فعالان جبهه مردمی در حوزه قرآن متعدد و در عین حال، بدون پشتیبان هستند و نباید همه‌چیز را دولتی و دستگاهی ببینیم.

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر گفت: براساس آمارهای جمع‌بندی شده از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون هفت میلیون و 600 هزار نفر شب اقامت در تعطیلات نوروزی در این استان به ثبت رسیده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عزت‌الله ضرغامی گفت: در سال‌های اخیر یک اعتقادی دارم و در شبکه‌های اجتماعی خودم بارها منتشر کردم؛ اعتقاد من این است که گسل اجتماعی و گسل بین عرف و حاکمیت بیش از اندازه استاندارد دارد می‌شود، زیرا این یک استانداردی دارد و در همه جای دنیا هم وجود دارد، اما به دلیل بعضی از رفتارها این گسل اجتماعی بیشتر خودش را نشان می‌دهد.