یک‌شنبه 15 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

خبرگزاری مهر

معاون صنایع‌دستی گفت: نوروز امسال علاوه بر 900 بازارچه رسمی نوروزی در سراسر کشور، در مبادی ورودی همه شهرها نزدیک هلال احمر و اورژانس، یک بازارچه صنایع‌دستی فعال بود.

وب‌گاه ورزش سه

توماس توخل، سرمربی جدید بایرن مونیخ، می‌گوید ممکن است نتواند در بازی برابر فرایبورگ احساساتش را کنترل کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

با آغاز فعالیت رسمی نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در تهران، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز فعالیت‌های خود را در این نمایشگاه آغاز کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو، سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در مصلی تهران در حال برگزاری است. عصر دوشنبه 14 فروردین بخش بین‌الملل این نمایشگاه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کشورمان و همچنین وزرای فرهنگ کشور‌های موریتانی و نیجر افتتاح شد. قرار است 21 کشور در این دوره از نمایشگاه قرآن حضور داشته باشند. وزیر ارشاد بعد از افتتاح این بخش از سی امین دوره نمایشگاه بین...

خبرگزاری تسنیم

رئیس شورای شهر تهران گفت: بر اساس مصوبه اعضای شورای شهر منزل مرحوم شیبانی، موزه مفاخر شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی گفت: موضوع اسلام هراسی رائج شده که نشان دهنده اهمیت اسلام است و این وظیفه کشور‌های اسلامی را سنگین می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان گفت: یکهزار و 74 مورد بازدید نظارتی از 17 اسفندماه 1401 تا 13 فروردین سالجاری، از تاسیسات و موسسات گردشگری این استان انجام شد.

وب‌گاه گسترش

اعضای شورای شهر تهران به تبدیل خانه دکتر شیبانی به خانه موزه رأی مثبت دادند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اعضای شورای شهر تهران به تبدیل خانه دکتر شیبانی به خانه موزه رأی مثبت دادند.

وب‌گاه عصر ایران

اگر به دلیل کم‌سوادی مردم، سیاستمداران باید به جای آن‌ها بنشینند، پس اصلا نباید به مردم اجازه داد که نمایندگان خود را انتخاب کنند. تحصیلات شاید به قدرت تخیل سیاستمداران بیفزاید اما لزوما موجب نمی‌شود که آن‌ها درباره منافع مردم داوری‌های اخلاقی درستی بکنند.

وب‌گاه عصر ایران

سایت‌موزه تخت جمشید، مجموعه فرهنگی‌تاریخی سعدآباد، کاخ‌موزه چهلستون، قلعه‌موزه فلک‌الافلاک و مجموعه فرهنگی‌تاریخی کاخ گلستان بیشترین بازدید‌ها را داشته‌اند. همچنین براساس گزارش مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس، شمار بازدیدکنندگان آرامگاه حافظ بالاتر از تخت جمشید قرار داشته است.

وب‌گاه گسترش

با اتمام تعطیلات نوروزی و پایان سفرها، معمولا آنچه از مسافران بر جای می‌ماند، زباله‌های رهاشده در مناظر طبیعی است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران؛ مهدی چمران در جریان برگزاری یکصد و سی و هفتم صحن علنی شورای ششم در ابتدا با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای انقلاب اسلامی، شهدای مدافع حرم و امنیت کشور با اشاره به فرارسیدن سال نو، امسال را سال به بار نشستن فرامین و ایده‌های مقام معظم رهبری دانست و گفت: امیدواریم که سال جدید سال استمرار غلبه بر دشمنان...