شنبه 14 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: حجت‌الاسلام حسین جلالی نماینده مجلس یازدهم از اجرای طرح زیست عفیفانه برای مقابله با بی حجابی خبر داد و گفت که هفت گروه جامع هدف این طرح بوده که بی‌حجابی داخل خودرو، هواپیما، اماکن، مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها، ادارات دولتی، سلبریتی ها و هنرمندان در فضای مجازی، تفرجگاه‌ها، ایستگاه‌های قطار، مترو، پایانه‌ها و... جزء این گروه‌ها هستند.

خبرگزاری تسنیم

تشکل زنان انقلاب اسلامی در سه محوریت؛ رسانه، فرهنگ و هنر و عفاف و حجاب در نظر دارد با ایجاد همبستگی و هم افزایی بین تمامی زنان جهان اسلام و پایبند به انقلاب اسلامی نزدیک شدن به جامعه مهدوی را محقق سازد.

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هرمزگان گفت: نزدیک به سه میلیون دلار صادرات صنایع دستی استان در سالی که گذشت انجام شد که اتفاق بزرگی برای تولیدکنندگان این عرصه محسوب می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا با بیان اینکه واشنگتن خواهان جنگ با روسیه و چین نیست، گفت که به رویکردی نیاز دارند تا مانع ائتلاف نظامی پکن و مسکو شوند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مجموعه فرهنگی و تاریخی کاخ گلستان یادگاری به جای مانده از ارگ تاریخی تهران محل اقامت شاهان و از زیباترین و کهن‌ترین بنا‌های پایتخت ایران است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رتبه بندی دانشگاه‌های جهانی QS بر اساس موضوع 2023 منتشر شد. این رتبه بندی در مجموع 54 رشته را پوشش می‌دهد که در چهار حوزه موضوعی کلی گروه بندی شده اند. رتبه بندی دانشگاه‌های جهانی QS بر اساس موضوع، هر ساله برای کمک به دانشجویان در انتخاب و شناسایی دانشگاه‌های پیشرو در یک موضوع خاص جمع آوری می‌شود. از استنادهای پژوهشی، همراه با نتایج نظرسنجی‌های...

خبرگزاری مهر

گزارش 2023 نظام رتبه‌بندی موضوعی کیواس (QS) منتشر شد و 10 دانشگاه از جمهوری اسلامی ایران در این رتبه بندی در 16 موضوع جایگاه ویژه ای یافته اند. بهترین رتبه مربوط به دانشگاه صنعتی شریف است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه مجلس پیگیر دغدغه های نیروهای متدین و ارزشی جامعه خواهد بود از رفع خلاءهای قانونی عفاف و حجاب در مجلس خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

بعد اعتراضات خیابانی سال گذشته در ایران توجه‌ها به گروهی جلب شد که نسل Z نام دارند، همان دهه هشتادی‌هایی که موضوع گفت‌وگو و تحلیل بسیاری از کارشناسان شدند، در این گزارش نظر متخصصان را درباره ویژگی دهه هشتادی‌ها می‌خوانید.

وب‌گاه خبر آنلاین

خبرورزشی نوشت: شکیرا پیامی را در شبکه‌های اجتماعی خود منتشر کرده که بسیاری آن را کنایه‌ای به نامزد جدید جرارد پیکه تعبیر کرده‌اند.

خبرگزاری مهر

در جریان تعطیلات نوروز 1402 در حالی شاهد رشد هفت درصدی سفر به استان تهران هستیم، که قیمت اماکن اقامتی به ویژه بوم‌گردی‌ها در این استان سفر به فلک کشیده و این اقامتگاه‌ها هم لاکچری شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مشرق نوشت: شاید عجیب باشد اما واقعیت دارد. شهید حاج «سید حمید تقوی‌فر»، از سال 62 تا زمان شهادت، یعنی دی ماه 1393، تمام عمرش را به جز روزهای معدودی، روزه بود؛ چیزی بیش از 30 سال...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

: عاملی امام جمعه اردبیل گفتبه وزیر خارجه آمریکا باید گفت ایران چندین بار به طرف شما آمد اما شما ایران را به طرف شرق و به طرف چین سوق دادید و فرصت عظیمی را از دست دادید.