یک‌شنبه 15 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

خبرگزاری تسنیم

بخش ترجمه سی‌امین نمایشگاه قرآن کریم نسبت به ادوار گذشته نوآوری‌هایی از قبیل آشنایی کودکان با ترجمه را دارد و برخی از فعالیت‌های ادوار گذشته را نیز به‌روزرسانی کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایران تئاتر نوشت: بهروز غریب‌پور برای سال جدید آرزو دارد که صنف هنرمندان تئاتر، صاحب پیدا کند و مسئولان بفهمند که این هنر، یک امر سرگرم‌کننده نیست.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: روز 13 فروردین ماه هر سال به معنای پایان جشن‌های نوروزی است؛ روزی که مردم بنا بر سنتی فرهنگی، از خانه‌ها بیرون می‌آیند و به دشت و صحرا و باغ می‌روند تا آخرین روز عید را در دل طبیعت و در کنار سبزه و گیاه و آب روان چشمه‌ها و جویبارها بگذرانند و بر همین اساس به نام روز طبیعت نامگذاری شده است اما روز طبیعت سال 1402 با بهار قرآن و ماه رمضان همراه شده است و این همزمانی به معنای...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رخشان بنی‌اعتماد که فردا 14 فروردین ماه سالروز تولدش است، سال‌ها قبل گفته است: دلم می‌خواهد یک کپی اساسی از فیلم‌هایم وجود داشته باشد و ای کاش قبل از بسته شدن لابراتورها این هوشیاری را می‌داشتیم و یک کپی باکیفیت بالاتر از فیلم‌ها تهیه می‌کردیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی هوشیاری مردم با هدایت رهبر معظم انقلاب را سبب شکست دشمن در جنگ ترکیبی سال گذشته عنوان کرد و گفت: ضرورت توسعه جهاد تبیین برای آگاه‌سازی جوانان ضروری است.

وب‌گاه خبر آنلاین

طی 6 روز نخست سال جاری، مجموعه نیاوران با برگزاری برنامه های فرهنگی مختلف و متنوعی با دربرگیری گروه های سنی مختلف، میزبان گردشگران از سراسر کشور بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: «شارون آکر» ستاره پیشکسوت هالیوود و بازیگر «شلیک به هدف» که در آن نقش همسر خیانتکار «لی ماروین» را ایفا می‌کرد در 87 سالگی در خانه سالمندان در تورنتو درگذشت.

خبرگزاری مهر

لیلا بابایی گفت: درصدد هستیم تولید عروسک‌های دارا و سارا را ادامه دهیم و شخصیت‌های جدیدی را بر اساس فرهنگ ایرانی اسلامی و کتاب‌ها و پویانمایی ها طراحی و تولید کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: کارگردان تئاتر گفت: چون کسی که سرمایه می‌گذارد خواهان بازگشت آن است به همین دلیل سرمایه‌گذاران روی تئاتر ریسک نمی‌کنند.

وب‌گاه عصر ایران

یکبار دو دخترخانمی آمده بودند آنجا و آن زمان حجاب خیلی مطرح نبود، زمان شاه بود. یکی از آن دخترها که آمریکایی بود، لیسانس فلسفه را در کلمبیا گرفته بود.

خبرگزاری ایرنا

اراک - ایرنا - معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی گفت: 800 هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری این استان در ایام نوروز امسال بازدید کردند.

خبرگزاری تسنیم

شبکه‌های تلویزیون برای سیزدهم فروردین روز طبیعت فیلم‌های متنوعی تدارک دیده‌اند و نکته جالب قرار گرفتن دوباره نام «شماره 10» در جدول پخش است.