یک‌شنبه 15 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آقاتهرانی در نامه ای پیگیری قانون عفاف و حجاب در مجلس شورای اسلامی را مورد بررسی قرار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آقاتهرانی گفت: بنده در تعطیلات عید با مطالبه‌گران، سیاسیون و عزیزان دانشگاهی جلسات عدیده‌ای در امر به معروف، عفاف و حجاب داشته‌ام. این جلسات گرچه لازم است ولی کافی نیست. نشست‌های علمی بیشتر از همه از فرهیختگان توقع است.

وب‌گاه 55 آنلاین

برای اطلاع از جزئیات مراسم رقص قدیمی قبیله نوبا برای خواستگاری با ما در ادامه همراه باشید.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: حجت‌الاسلام پناهیان گفت: بعد از اینکه مرجع تقلید فتوایی داد، بسیاری از اوقات تشخیص تکلیف به عهده خود ما است؛ در موضوع‌شناسی! یعنی موضوع آیا همان موضوعی است که مرجع تقلید ما حکمش را از اسلام بیان کرد یا نه؟ این تشخیص هم به عهده خودِ ما است.

وب‌گاه خبر آنلاین

حماران نوشت: رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در نامه ای پیگیری قانون عفاف و حجاب در مجلس شورای اسلامی را مورد بررسی قرار داد.

وب‌گاه عصر ایران

بانوی جوان، که به مصدق زبان فرانسوی هم می‌آموخت، مرد شرقی محبوبش را این‌گونه توصیف کرده است: «با موهای کم‌پشت خرمایی، با چشم‌های غزال‌گونه، و همیشه آرام و خوددار، که با هم‌کلاسی‌هایش نمی‌جوشید...»

وب‌گاه عرشه آنلاین

ناصرالدین شاه* پادشاه قاجار که به بیخیالی و خوش گذرانی مشهور بوده، از خودش تصویری بر جای گذاشته.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از نشست این کمیسیون با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به منظور بررسی آخرین وضعیت پیام‌رسان‌های داخلی خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

اخبار تسنیم از برخی منابع حاکیست که احتمال کنارگذاشتن آقای یوسف نوری از وزارت آموزش و پرورش قوت گرفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رضا صیادی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: تهران در بهار 1402 شاهد اجرای بزرگترین عملیات بهاری شهرداری تهران برای استقبال از نوروز بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سیدمحمد حسینی در آیین گرامیداشت روز جمهوری اسلامی در محل شبستان مصلای امام خمینی (ره) گفت: انقلاب اسلامی ایران با درایت و دوراندیشی امام راحل و مقاومت، ایستادگی و بصیرت مردم همچنان با قوت در مسیر آرمان های خود به پیش می‌رود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از 12 فروردین 1402 با شعار «می‌خوانمت» در مصلی امام خمینی (ره) آغاز به کار کرد. بخش «بین‌الملل» از جمله بخش‌های نمایشگاه قرآن است که بر بحث «وحدت» در جهان اسلام تمرکز و تأکید دارد. در این خصوص عبدالرضا سلطانی، معاون بخش بین‌الملل، توضیحاتی در راستای روشن‌سازی فعالیت‌های این بخش در نمایشگاه قرآن مطرح کرد. سلطانی...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیرکل بنیاد قرآن گفت: طرحی را با نام «فضه» انجام داده ایم تا پاسخ نیاز‌های مردم را از قرآن کریم اخذ کرد و مسیر قرآنی را جلوی پای آنان گذاشت.