یک‌شنبه 15 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بنا بر اعلام روابط عمومی برج میلاد، در ایام نوروز 1402 بیش از 350 هزار بازدید از برج میلاد ثبت شده است.

خبرگزاری تسنیم

همزمان با آغاز فعالیت رسمی نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در تهران، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز فعالیت‌های خود را در این نمایشگاه آغاز کرد.

خبرگزاری مهر

به گفته مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران در بهار 1402 پایتخت، شاهد اجرای بزرگترین عملیات بهاری شهرداری تهران برای استقبال از نوروز بوده است.

وب‌گاه 55 آنلاین

برای اطلاع از جزئیات خبر رکورد بازدید از برج میلاد در ادامه باما همراه باشید.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: در بهار 1402 پایتخت، شاهد اجرای بزرگترین عملیات بهاری شهرداری تهران برای استقبال از نوروز بوده است.

وب‌گاه 55 آنلاین

برای اطلاع از صحبت‌های حجت‌الاسلام پناهیان در ادامه این خبر باما همراه باشید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مجید انصاری گفت: اینکه هر کسی صبح از خواب بیدار می‌شود یا هر امام جمعه‌ای که پشت تریبون قرار می‌گیرد به خودش حق بدهد که فرمان عمل و فرمان آتش به اختیار صادر کند، مگر اینجا ملوک الطوایفی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: حجت الاسلام و المسلمین مجید انصاری، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، در خصوص موضوع حجاب گفت: من برخی اظهارات نسنجیده و تند روزهای اخیر، و بدتر از آن برخی اقدامات نابخردانه، سخیف و اهانت‌بار مانند ماست‌پاشی که از سوی برخی افراد تحریک شده یا مغرض صورت گرفته را نه تنها در جهت حل مشکل نمی‌دانم بلکه معتقدم نگاه سیاسی به مسأله را تشدید و عده‌ای را به لجبازی وادار خواهد کرد و بستری...

وب‌گاه عصر ایران

چهل سال است نتوانستیم جا بیندازیم که دین، یک امر واقعی و احکامش تابع مصالح و مفاسد است. لذا خیلی‌ها حجاب را یک امر ارزشی و غیرواقعی تلقی کرده و ضرورتش را درک نمی‌کنند.

خبرگزاری مهر

برج میلاد در نوروز 1402 با برگزاری ویژه برنامه های گسترده میزبان مسافران بود و امسال نیز در بازدید نوروزی با میزبانی از بیش از 350 هزار مسافر و شهروند رکوردی دیگر را زد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ممکن است بعد از خواندن این گزارش نظرتان در مورد انیمیشن‌های مورد علاقه‌تان عوض شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مجید انصاری گفت: اصل حجاب یک مسأله شرعی قطعی است و مردم ایران هم به دلیل اعتقادات و پایبندی که به ارزش‌های اجتماعی و دینی خودشان دارند، در طول زمان حتی قبل از پیروزی انقلاب رعایت می‌کردند؛ البته شدت و ضعف داشته است.

خبرگزاری تسنیم

بنا بر اعلام روابط عمومی برج میلاد، در ایام نوروز 1402 بیش از 350 هزار بازدید از برج میلاد ثبت شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

با آغاز فعالیت رسمی نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در تهران، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز فعالیت‌های خود را در این نمایشگاه آغاز کرد.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی گفت: 2 میلیون و 269 هزار و 914 نفر از هفدهم اسفند پارسال تا دهمین روز فروردین ماه از جاذبه‌های گردشگری استان بازدید کردند.