یک‌شنبه 15 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علی مطهری گفت: صلاحیت‌ها باید رصد شود، ولی کسانی باید رد شوند که یک فساد مالی بزرگ یا فساد اخلاقی مهمی داشته باشند، نه هرکسی که برای خودش نظری دارد؛ حتی ممکن است در یک جایی نظری خلاف نظر رسمی نظام داشته باشد. ما نمی‌توانیم او را به این دلیل رد کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک مجلس با اشاره به گزارشی کمیسیون فرهنگی مجلس در خصوص عفاف و حجاب گفت: یکی از بند‌های گزارش مذکور این بود که از قوه قضائیه درخواست شد تا راهکار‌های لازم برای خلاء‌های قانونی که در بحث ایجابی و یا سلبی مربوط به موضوع عفاف و حجاب وجو دارد را ظرف سه هفته ارائه بدهد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از دبیر خانه جشنواره علوم انسانی عمار، با شروع فرایند دومین دوره جشنواره علوم انسانی عمار مجتبی نامخواه، دبیر علمی جشنواره در این گفت‌وگو در مورد ساختار جشنواره و چگونگی شرکت اثار در جشنواره توضیح می‌دهد: جشنواره علوم انسانی عمار، بیش از هر چیز محصول تجربه 10 ساله جشنواره فیلم عمار است. جایی که ما توانستیم گفت‌وگو، تعامل و دیالکتیک میان اهالی...

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: نایب‌رئیس فراکسیون اقتصاد انرژی مجلس گفت تحقق واقعی و ملموس شعار سال در زندگی مردم از رهگذر اصلاح نظام بانکی و تعطیلی بازار ثانویه بورس قابل دست‌یابی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حجت‌الاسلام حسین جلالی از اجرای طرح زیست عفیفانه برای مقابله با بی حجابی خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

تشکل زنان انقلاب اسلامی در سه محوریت؛ رسانه، فرهنگ و هنر و عفاف و حجاب در نظر دارد با ایجاد همبستگی و هم افزایی بین همه زنان جهان اسلام و پایبند به انقلاب اسلامی نزدیک شدن به جامعه مهدوی را محقق سازد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: علی مطهری در نخستین برنامه از مجموعه «حضور» در سال جدید در حسینیه جماران با بیان اینکه ما نباید اجازه دهیم جمهوری بودن نظام کمرنگ شود، گفت: آن جاهایی که منطقه الفراغ است و واقعاً حکم صریحی نیست، اینجا میل و حرف مردم رعایت شود و جاهایی که مردم حق دخالت دارند، آنجا محدود نشود و به گونه‌ای نشود که اراده مردم کمرنگ شود. برای مثال در دو انتخابات اخیر مجلس یازدهم و ریاست جمهوری...

وب‌گاه عرشه آنلاین

فیفا در صورتی که استقلال تا پایان فروردین بدهی استراماچونی را پرداخت نکند، فورجه جدیدی به آبی‌ها می‌دهد اما در فورجه جدید جرایم سنگین‌تری برای آبی‌ها در نظر خواهد گرفت که به نظر می‌رسد بعد از بستن پنجره کسر امتیاز و در ادامه سقوط به دسته پایین‌تر است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مطهری افزود: صلاحیت‌ها باید رصد شود، ولی کسانی باید رد شوند که یک فساد مالی بزرگ یا فساد اخلاقی مهمی داشته باشند، نه هرکسی که برای خودش نظری دارد؛ حتی ممکن است در یک جایی نظری خلاف نظر رسمی نظام داشته باشد. ما نمی‌توانیم او را به این دلیل رد کنیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک نماینده مجلس درباره طرح عفاف و حجاب گفت: با توجه به نگرانی‌هایی که متدینین در مورد عفاف و حجاب در جامعه دارند و با توجه به ضرروتی که در جامعه است، ما باید قانونگذاری جدیدی داشته باشیم علاوه بر اینکه از بعد نظارتی مباحث را دنبال خواهیم کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ورزش سه نوشت: فیفا تا آخر فروردین به استقلال برای پرداخت بدهی استراماچونی مهلت داده است و در صورتی که باشگاه نتواند این کار را انجام دهد، پنجره بعدی آبی‌ها بسته خواهد شد.

وب‌گاه فرارو

خیلی‌ها معتقدند، شکیرا هدفش این بود که دوباره نام کلارا چیا را بر سر زبان‌ها بیاندازد و باعث شود که همه در موردش صحبت کنند.

وب‌گاه ورزش سه

فیفا تا آخر فروردین به استقلال برای پرداخت بدهی استراماچونی مهلت داده است و در صورتی که باشگاه نتواند این کار را انجام دهد، پنجره بعدی آبی ها بسته خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

علی مطهری گفت: در دو انتخابات اخیر مجلس یازدهم و ریاست جمهوری سیزدهم، به نظرم خیلی خوب عمل نشد و خیلی افراد صرفاً به دلیل انتقاد، رد صلاحیت شدند؛ یا در انتخابات ریاست جمهوری، افرادی که می‌توانستند کاندیدا شوند و انتخابات پرشورتری داشته باشیم، این کار اتفاق نیفتاد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور از افزایش حجم سفرها در نوروز در قیاس با سال گذشته، خبر داد و 9 استان را به عنوان بیشترین مقاصد مسافران نوروزی 1402 اعلام کرد.