شنبه 14 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سازمان تأمین‌اجتماعی دستمزد مقطوع مبنای کسر حق بیمه مشاغل مشمول ماده 35 قانون تأمین‌اجتماعی در سال 1402 را اعلام کرد.

خبرگزاری ایرنا

گرگان - ایرنا - بندرترکمن یکی از شهرهای ساحلی استان گلستان با جاذبه‌های فراوان و صنایع دستی رنگارنگ به شمار می‌رود که در موسم طراوت بهار هر گردشگری را مجاب به گذراندن دقایقی از سفر در این شهر تاریخی و ساحلی می‌کند و یکی از این جاذبه‌ها سفر به تنها جزیره ایرانی دریای خزر و یا قایق‌سورای در اسکله است.

خبرگزاری تسنیم

یک اقتصاددان با تأکید بر اینکه تورم در ایران دارای دو ریشه فنی و نهادی است که در بعد فنی ریشه اصلی پولی است گفت: نقطه آغازین تورم مربوط به دوره های 1352 تا 1357 است و طولانی ترین و مستمرین دوره تورم را از سال 1397 به بعد تجربه کرده ایم.

وب‌گاه خبر آنلاین

فیلم‌های شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، پنج، نمایش، کودک، امید، افق، سلامت، فراتر و ورزش در روز سه شنبه هشتم فروردین ماه مشخص شدند.

وب‌گاه عصر ایران

مدیر این محوطه می‌گوید که طرح گوسفندی آنها به صرفه جویی هزینه و حفظ چشم‌انداز کمک می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

ارومیه - ایرنا - رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ماکو گقت: 10 هزار مسافر و گردشگر نوروزی از کاخ موزه باغچه جوق این شهرستان بازدید کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی هیات رئیسه مجلس به شایعات در خصوص طرح مجلس برای مقابله با بدحجابی واکنش نشان داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

عرصه سیاست داخلی ایران در سالی که گذشت، شاهد ملاقات‌های سیاسی فعالان حزبی، سامان گرفتن خانه احزاب، تشکیل مجمع عمومی احزاب پس از شرایط کرونایی و شکل گیری برخی ائتلاف‌های جدید بود.

خبرگزاری ایرنا

زاهدان - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان گفت: این استان امسال میزبان یک میلیون و 586 هزار و 189 گردشگر و مسافر نوروزی بود که از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی منطقه بازدید کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو؛ علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای شهر تهران پیرامون سوال درباره‌ی تبدیل دره فرحزاد و تئاتر شهر به مکان فرهنگی اظهار داشت: در رابطه با دره فرحزاد، مدتی قبل بازدید طولانی از آن منطقه داشتیم و ساماندهی خوبی مانند جمع آوری تمام نخاله ها و ضایعات لحاظ شده و طراحی برای اکوپارک نیز صورت گرفته است. نادعلی در توضیح به مشکلات و مسائل تئاتر شهر گفت: طرح بسیار...

خبرگزاری تسنیم

عیدی شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، پنج، نمایش، کودک، امید، افق، سلامت، فراتر و ورزش در ایام نوروز، سبدی رنگارنگ از فیلم‌های جدید برای مخاطبان خود است.

وب‌گاه عصر ایران

تا پیش از اطلاق واژه "فاشیسم" بر یک ایدئولوژی خاص، ایتالیایی‌ها این واژه را در معانی‌ای نظیر اتحاد، اتحادیه یا افراد همبسته به کار می‌بردند. واژه فاشیسم برگرفته از لفظ ایتالیایی Fascio به معنی "دسته" بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه عرشه آنلاین

موسوی، سخنگوی هیات رئیسه مجلس به شایعات فضای مجازی مبنی بر طرح مجلس برای مقابله با بدحجابی واکنش نشان داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مشرق نوشت: موسوی، سخنگوی هیات رئیسه مجلس به شایعات فضای مجازی مبنی بر طرح مجلس برای مقابله با بدحجابی واکنش نشان داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سال‌ها پیش (احتمالاً 86 یا شاید سالی قبل‌تر از آن) وقتی که سعدی افشار زنده بود با او گفتگویی داشتم که در رادیو ضبط و پخش شد، از تمام نکات آن گفتگو این نکته به خاطرم مانده است؛